Eutanazja

1. Data: 2001-06-25 14:40:31

Temat: Eutanazja
Od: "JurekA" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzu Grupowicze, czy znacie moze jakies towarzystwa badz stowarzyszenia,
lub czy wiecie o autorytetach medycznych w Polsce zaangazowanych w sprawe
legalizacji eutanazji w Rzeczpospolitej Polskiej? Bardzo prosze o pomoc,
najlepiejej na priva j...@p...onet.pl .

Z gory dziekuje za pomoc,

JurekA

2. Data: 2001-06-25 17:26:50

Temat: Re: Eutanazja
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9h7igt$o9r$...@n...onet.pl...
> [...]
> legalizacji eutanazji w Rzeczpospolitej Polskiej? Bardzo prosze o pomoc,

rodzice ci się znudzili?
Proponuję wycieczkę do Holandii.

3. Data: 2001-06-25 17:58:45

Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rodzice ci się znudzili?
> Proponuję wycieczkę do Holandii.

Ewentualnie poczekac na jakas plywajaca "klinike" ...

4. Data: 2001-06-26 11:14:14

Temat: Odp: Eutanazja
Od: "JurekA" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9h7s2e$4q0$...@n...tpi.pl...
> rodzice ci się znudzili?
> Proponuję wycieczkę do Holandii.

Jakbym potrzebowal takich durnych rad to bym nie pisal na grupe. Pisze o tym
prace matolku, wiec jak nie masz nic madrego do powiedzenia to sie juz
lepiej nie odzwywaj:-)
J.

5. Data: 2001-06-26 19:06:38

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA napisał:

> [...]
> prace matolku, wiec jak nie masz nic madrego do powiedzenia to sie juz

ty piszesz o tym prace, inni sie juz specjalizuja w eutanazji
powiedz chociaz czy twoja praca jest za czy przeciw
Jacek

6. Data: 2001-06-26 20:18:30

Od: j...@l...localdomain (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Jun 2001 21:06:38 +0200, Jacek <p...@p...onet.pl> wrote:

>ty piszesz o tym prace, inni sie juz specjalizuja w eutanazji
>powiedz chociaz czy twoja praca jest za czy przeciw
>Jacek

No ty jesteś najwyraźniej przeciw. Życzę ci w takim razie dłuuugiego umierania
w bólu.
A prace nie są za ani przeciw.

Jacek

7. Data: 2001-06-26 21:07:26

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Maciejewski napisał:

> No ty jesteś najwyraźniej przeciw.

nie wiem na czym opierasz swoj obiektywizm ?

> Życzę ci w takim razie dłuuugiego umierania
> w bólu.

Szybsza jest kara smierci, ale przeciez eutanazja to samobojstwo na zyczenie.

> A prace nie sš za ani przeciw.

Prace sa tak obiektywne jak ich autor lub sposor.
Jacek

8. Data: 2001-06-27 05:53:21

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Prace sa tak obiektywne jak ich autor lub sposor.
> Jacek

Jeśli nie widziałeś prawdziwie obiektywnej pracy naukowej, a sam nie
byłeś w stanie takowej napisać, to przynajmniej nie komentuj.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *

9. Data: 2001-06-27 11:28:20

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Komsta napisał:

> Jeśli nie widziałeś prawdziwie obiektywnej pracy naukowej, a sam nie
> byłeś w stanie takowej napisać, to przynajmniej nie komentuj.

Oducz sie tonu mentorskiego bo nie jestes w szkole.
O ile znam temat, to eutanazja nie ma nic wspolnego z nauka, no moze z
filozofia.
A jaki obiektywizm prezentuje przyszly autor, to wynika z jego postu.

EOF

10. Data: 2001-06-27 12:20:02

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Jun 2001, Jacek wrote:

> O ile znam temat, to eutanazja nie ma nic wspolnego z nauka, no moze z
> filozofia.

slusznie - i radze skonczyc juz ta dyskusje

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Dieta Kwaśniewskiego
przegroda nosnowa, laryngolog i septoplastyka
chirurgia plastyczna
Prosze o rade
Nadkwasota