Ewolucjonisto: 'nie cudzołóż' !

11. Data: 2011-04-04 10:36:52

Temat: Re: Ewolucjonisto: 'nie cudzołóż' !
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:36i0kbmn0233$.19ndslcmy2tcs.dlg@40tude.net...

> A ja jaja 3-)
>
> PS. W zamierzchłym dzieciństwie, kiedy koledzy przynieśli na biologię
> kuliste białe twory, skamieniałe, potem w niewytłumaczony sposób
> "zniknięte" ze szkolnych zbiorów...

Masz..... sobie takie pisanki zrobić.
To dopiero byłby czad... :-)))))

MK

12. Data: 2011-04-04 10:42:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W muzeum, w Warszawie.
> Teściówka pracowała w PAN i mnie tam zaciągnęła
> Dali pomacać, to pomacałam. Nawet z chęcią!

Ale taki prawdziwy-prawdziwy?

13. Data: 2011-04-04 11:15:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Apr 2011 12:36:52 +0200, Vilar napisał(a):

> Masz..... sobie takie pisanki zrobić.
> To dopiero byłby czad... :-)))))

Te jaja były wygrzebane w jakiejś rozpadlinie skalnej, nie wiem nawet,
gdzie - ale w mojej dziecinnej okolicy, okolice góry Klonówki i
Diabelskiego Kamienia w Gorach Świętokrzyskich. Gdyby dziś się takie coś
zdarzyło, byłaby afera na skalę swiatową, ale wtedy komuniści ukręcili łeb
sprawie...

14. Data: 2011-04-04 15:53:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============================

> Boga też nie widziałam.
> I powiedz to kreacjonistom.
>
> (ps. pazury dinozaurów macałam nawet)

No to wierz w dinozaury!

15. Data: 2011-04-06 21:03:35

Od: " kk" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Właśnie, jak kreacjoniści odnoszą się do dinozaurów?

Tak duzo piszesz o kreacjonistach a tak malo o nich wiesz?

Rodzaju 1"
"20 I przemówił Bóg: &#8222;Niech się zaroją wody rojem dusz żyjących i niech
stworzenia latające latają nad ziemią po obliczu przestworza niebios&#8221;. 21 I
Bóg przystąpił do stworzenia wielkich potworów morskich(...)24 I przemówił
Bóg: &#8222;Niech ziemia wyda żyjące dusze według ich rodzajów, zwierzę domowe i
inne poruszające się zwierzę oraz dzikie zwierzę ziemi według jego rodzaju&#8221;. I
tak się stało. 25 I Bóg przystąpił do uczynienia dzikiego zwierzęcia ziemi
według jego rodzaju i zwierzęcia domowego według jego rodzaju, i wszelkiego
innego poruszającego się zwierzęcia ziemskiego według jego rodzaju. I Bóg
zobaczył, że to jest dobre. ..."

Faktem jest w Biblii nie ma slowa "dinozaur" ,ale nie ma też slowa "mrówkojad"
, "niedzwiedz panda", "miś koala".

Poczytaj sobie o pogladach kreacjonistów na temat Ksiegi Rodzaju:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
.soc.religia&tid=1488769&pid=1488770&MID=%3Cina2l9%2
4mbi%241%40inews.gazeta.pl%3E

16. Data: 2011-04-06 21:44:51

Od: " kk" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Boga też nie widziałam.
> I powiedz to kreacjonistom.

Dla kreacjonistów to nie nowina,bo kreacjoniści też Boga Nie widzieli.

A widziałas Ty kiedyś gado-ssaka?

17. Data: 2011-04-06 21:46:35

Temat: Re: Ewolucjonisto: 'nie cudzołóż' !aaa
Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..albo malpoluda?

Moze o tym powiem ewolucjonistom?;-)

Ciekawe czy pan prezes slyszal "Whiskey In The Jar"?
TEN "List z Polski".
CZEKAM...
[OT] Google - ruch lotniczy nad Europą online
NAIWNIACTWO