Data: 2005-02-18 07:45:50
Temat: Re: F.Mahora
Od: "news.futuro.pl" <e...@t...com.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
> Szczerze mówiąc nie wiem, skąd te problemy, choć np. moja przyjaciółka też
> miała taki przypadek z truskawką. Najpierw skasowali pieniądze, nie
> przysłali żadnego potwierdzenia wysyłki (ja zawsze otrzymuję następnego
> dnia) i po około tygodniu zwrócili pieniądze. Na maila z prośbą o
> wyjasnienie nie odpowiedzieli. Potem zrobiła jeszcze jedno zamówienie (ta
> sama karta, podała innego maila) i się udało.
Ja też dostałam potwierdzenie zamówienia z numerem zamówienia , po czym jak
chciałam sprawdzić status zamówienia , to na truskawie mi odpowiedziało ,że
nr zamówienia jest błędny.
Skasowali mi pieniadze z karty , po czym po 3 tygodniach pieniądze oddali.
Wysłałam do nich maila ze skopiowanym nr zamówienia i właśnie na tego maila
mi nie odpowiedzieli.
Ale być może był to problem taki ,ze mój mail jest firmowy , anie prywatny.
Co do produktu , to zamówiłam błyszczyk Diora , a więc nic specjalnego dla
nich.
Aha , i płaciłam Visą PKO SA, więc nie powinno być problemu z tego powodu.
Pozdrawiam
Ewa G.
|