FAQ- odchudzanie - odp

1. Data: 2002-06-07 07:05:05

Temat: FAQ- odchudzanie - odp
Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski napisal:
Witam miłośników dobrego jedzenia. Każde hobby ma swoje koszty. Kilka rad z
leczeniem jego skutków zawarłem poniżej w niekomercyjnym i niezależnym FAQ o
diecie. Sorry za spam. Do września się nie powtórzy. :-)

Moja odpowiedz:
Dopoki dietetyka nie bedzie nauka scisla to o kant ja rozbic (z roku na rok
powstaja wzajemnie wykluczajace sie teorie chociazby dotyczace cholestrolu,
glutenu, wina itp).
Proponuje byc lakomczuchem i jednoczesnie uprawiac sport.
A dietetyka jak na razie sluzy zbijaniu poteznych pieniedzy rzeszom firm :-)
Nie dajcie sie nabrac!!!!

1. Data: 2002-06-07 07:29:00

Temat: Re: FAQ- odchudzanie - odp
Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja odpowiedz:
> Dopoki dietetyka nie bedzie nauka scisla to o kant ja rozbic (z roku na
rok

Medycyna, biologia, to są nauki ścisłe na których opierają się naukowe
podstawy prawidłowego żywienia. Poszczególne diety nie są naukami ścisłymi,
jak Ci się wydawało.

> powstaja wzajemnie wykluczajace sie teorie chociazby dotyczace
cholestrolu,
> glutenu, wina itp).

Wzajemnie wykluczające się teorie występują także w najbardziej ścisłej
nauce: matematyce.

> Proponuje byc lakomczuchem i jednoczesnie uprawiac sport.
> A dietetyka jak na razie sluzy zbijaniu poteznych pieniedzy rzeszom firm
:-)
> Nie dajcie sie nabrac!!!!

Mało przydatna porada dla osób, których praca oraz styl życia nie pozwala na
uprawianie sportu przez kilka godzin. Czasem zmiana stylu życia nie
wystarczy, trzeba ulepszyć dietę. Czasem nawet dieta nie wystarczy jak na
przykład u osób z niskim poziomem noradrenaliny i trzeba szukać porady
lekarskiej.
BTW.
Nie odróżniasz gotowych systemów jak np Herbalife od zasad zdrowego żywienia
oraz informacji o różnych dietach, które zawarłem w FAQ.

BTW '
A bycie łakomczuchem jak na razie sluzy zbijaniu poteznych pieniedzy rzeszom
firm :-)

FAQ pl.misc.dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

1. Data: 2002-06-07 08:00:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Jun 2002 09:05:05 +0200, "Krzysztof" <u...@k...net.pl>
wrote:

> [...]
>Proponuje byc lakomczuchem i jednoczesnie uprawiac sport.
>A dietetyka jak na razie sluzy zbijaniu poteznych pieniedzy rzeszom firm :-)

a jak ktos nie lubi uprawiac sportu... no, moze z malymi
wyjatkami* to co ma robic???

Krysia

* np brydz i takie tam... ;P
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-07 08:03:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adpnb4$6rc$1@news.tpi.pl...
> [...]
>
> Medycyna, biologia, to są nauki ścisłe na których opierają się naukowe
> podstawy prawidłowego żywienia. Poszczególne diety nie są naukami

Medycyna i biologia to nauki przyrodnicze, a nie ścisłe. ;-)

Pokaż mi chociaż jedną.

--
Joanna, mgr po matematyce... ;-)
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-06-07 08:08:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adpplc$pl8$1@news.tpi.pl...

> Wklep w google odpowiednie zapytanie.

Kpisz, czy o drogę pytasz?
Ja nie pytałam o internetowe teorie, ale o matematyczne...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-06-07 08:08:44

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Medycyna i biologia to nauki przyrodnicze, a nie ścisłe. ;-)

Co nie zmienia faktu, że można je poznać, opisać, opisać zależności i je
wykorzystywać.

1. Data: 2002-06-07 08:25:03

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kpisz, czy o drogę pytasz?
> Ja nie pytałam o internetowe teorie, ale o matematyczne...

Zapytaj matematyka. Nie jestem matematykiem, co nie przeszkadza mi wiedzieć
o istnieniu sprzecznosci w tej nauce. Czytałem o nich kiedyś, bynajmniej nie
w bogato ilustrowanym czasopiśmie.

1. Data: 2002-06-07 08:27:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adpqju$4em$1@news.tpi.pl...

> [...]
wiedzieć
> o istnieniu sprzecznosci w tej nauce. Czytałem o nich kiedyś, bynajmniej

Jestem matematykiem. Istnieją sprzeczne hipotezy, ale nie teorie. I nikt na
podstawie hipotez nie twierdzi, że coś jest prawdą.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-06-07 08:31:21

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem matematykiem. Istnieją sprzeczne hipotezy, ale nie teorie. I nikt
na
> podstawie hipotez nie twierdzi, że coś jest prawdą.

Możesz przybliżyć różnicę między hipotezą a teorią?

1. Data: 2002-06-07 08:34:19

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:adpqvo$7ku$1@news.tpi.pl...
> na
>

> Możesz przybliżyć różnicę między hipotezą a teorią?

I jeszcze zastanów się czy autor wątku miał na myśli znaczenie potoczne, czy
definicję. Następnie zastanów się czy odpowiadając odpowiadałem w kontekscie
znaczenia potocznego czy definicji.

FAQ pl.misc.dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

suszenie miesa - odp