Re: FAQ pl.rec.robotki-reczne całkiem nowa dostawa :)

Data: 2005-02-24 19:29:44
Temat: Re: FAQ pl.rec.robotki-reczne całkiem nowa dostawa :)
Od: j...@o...pl (Jandulka)

> Posiadasz. Przyjrzyj się swojej przeglądarce. jest tam z pewnością klawisz
> do odświeżania strony. Zazwyczaj ma dwie strzałeczki zakręcone w kółko,
> albo jedną wygiętą. > Twoja przeglądarka posiada też cache. Wyczyść go.
>
> Julita

Mogę się wtrącić? Moniko. Jeśli masz Internet Explorer, kliknij na pasku
narzedzi Widok>Odśwież. Jeśli masz inną przeglądarkę, poszukaj w niej
funkcji odświeżania obrazu (Reloaded na przykład).
Jeśli to nie pomoże, w systemie Windows trzeba znaleźć Panel sterowania, a w
nim Opcje internetowe. Klikając tam w sekcji Tymczasowe pliki internetowe
przycisk Usuń pliki, a potem OK (Uwaga!!! pole Usuń zawartość offline musi
być puste, niezaznaczone) opróżnisz właśnie to cache przeglądarki, o którym
pisze Julka.
Komputer jest leniwy, jesli zachodzi na jakaś stronę, zapamiętuje jej
wygląd. Przy następnej wizycie może pokazać to, co już ma w pamięci, zamiast
tego, co jest teraz, a co musiałby dopiero pobrać. Jak mu tę pamięć
opróżnisz, będzie musiał pokazać rzeczywistość.
Sorry, że się wcinam
Jandulka (Warszawa)