FOLIE NA OKNA

1. Data: 2006-12-12 16:39:00

Temat: FOLIE NA OKNA
Od: "M." <moofi(WYTNIJ_TO)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam kiedys w magazynie dekoracyjne folie samoprzylepne na okna
(zamiast rolet np), czy ktos wie gdzie to mozna kupic??

2. Data: 2006-12-12 22:24:32

Temat: Re: FOLIE NA OKNA
Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

M. napisał(a):
> Widzialam kiedys w magazynie dekoracyjne folie samoprzylepne na okna
> (zamiast rolet np), czy ktos wie gdzie to mozna kupic??

No wlasnie, gdzie? W jakim miescie szukasz?
Jesli w Lublinie skad piszesz to:

http://www.foll-service.lublin.pl/

Choc zamiast rolety to sie IMO srednio nadaje, przez matowe w obie
strony nic nie widac, a przy przeciwslonecznych wieczorem Ty nic nie
bedziesz widzial przez okno, za to Ciebie bedzie widac znakomicie z
zewnatrz :)

--
Spotkalam kiedys przez przypadek Czlowieka wzburzonego nader
Gniewny, zaczepny szedl ulica, Postawe przybral wojownicza

3. Data: 2006-12-12 22:38:20

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:457edb1a$1@news.home.net.pl>
M. <moofi(WYTNIJ_TO)@poczta.fm> pisze:

> Widzialam kiedys w magazynie dekoracyjne folie samoprzylepne na okna
> (zamiast rolet np), czy ktos wie gdzie to mozna kupic??

A skąd jesteś? Jeśli z 3miasta, to mogę Ci podać namiary na firmę, która
takie folie (i nie tylko takie) dystrybuuje. Generalnie są to firmy
zajmujące się reklamą wielkoformatową.
np. http://www.3m.pl/f3home.html
Poza tym szukaj w googlach po słowach "folie matowe" lub "folia matowa".

--
Nixe

4. Data: 2006-12-13 10:26:47

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"M." <moofi(WYTNIJ_TO)@poczta.fm> wrote in

> Widzialam kiedys w magazynie dekoracyjne folie samoprzylepne na okna
> (zamiast rolet np), czy ktos wie gdzie to mozna kupic??

No wlasnie, to ja sie podepne. Czy sa dostepne folie przepuszczajace w
jedna strone? Tzn. z zewnatrz nie widac, od srodka widac. Co wiecej, zeby
efekt lustra od zenatrz byl jak najmniejszy? Najchetniej rejon Wawy :-)

e-Shrek

5. Data: 2006-12-14 07:19:54

Od: piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

e-Shrek napisał(a):

> No wlasnie, to ja sie podepne. Czy sa dostepne folie przepuszczajace w
> jedna strone? Tzn. z zewnatrz nie widac, od srodka widac. Co wiecej, zeby
> efekt lustra od zenatrz byl jak najmniejszy? Najchetniej rejon Wawy :-)

www.era.pl ;)
Zakladalem folie uv dwa lata temu i czegos takiego nie bylo.
Przez kazda folie widac co jest w pomieszczeniu jasniejszym, czyli w
dzien widac co sie dzieje na zewnatrz, a noca jesli zapalisz swiatlo
bedzie slicznie widac cale pomieszczenie z zewnatrz.

6. Data: 2006-12-14 07:58:54

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> wrote in

> www.era.pl ;)

:-)

> [...]
> dzien widac co sie dzieje na zewnatrz, a noca jesli zapalisz swiatlo
> bedzie slicznie widac cale pomieszczenie z zewnatrz.

Ale rozumiem, ze w dzien nie widac co sie dzieje w srodku, a przynajmniej
jest to malo widoczne?
Mozesz jakas firme polecic?

e-Shrek

7. Data: 2006-12-14 09:23:35

Od: piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

e-Shrek napisał(a):

> Ale rozumiem, ze w dzien nie widac co sie dzieje w srodku, a przynajmniej
> jest to malo widoczne?

Tak, z daleka nic nie widac, jak przytkniesz oczy do szyby to cos tam
zobaczysz.

> Mozesz jakas firme polecic?

Ja sam sobie naklejalem folie, kupilem w Warsfoll.
http://www.warsfoll.com.pl/
Moje sa firmy Armorlite ale maja pewnie tez inne.
Nie pamietam juz czy oni naklejaja, ale przy minimum sprytu zrobisz to sam.

8. Data: 2006-12-14 11:34:57

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moje sa firmy Armorlite ale maja pewnie tez inne.
> Nie pamietam juz czy oni naklejaja, ale przy minimum sprytu zrobisz to

Ok, dzieki. Fajny biurowiec maja :-)

e-Shrek

Gdzie kupic Isover Supermata od reki
Opiekacz do trójkątnych tostów :)