FRYTKOWNICA

1. Data: 2002-11-06 20:59:39

Temat: FRYTKOWNICA
Od: "Tomi" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo proszę o pomoc
Chciałbym kupić frytkownicę
Poradźcie jakej firmy (do wyboru mam Tefal, MPM, in.)
Czy w ogóle warto kupować coś takiego?

pozdr

Tomi

1. Data: 2002-11-06 22:18:28

Temat: Re: FRYTKOWNICA
Od: "zzuzik" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem to ze znanej i dobrej jakości a co za tym iodzie to i cenowo
jest droszy ale na dłużej starcza. Uważam, Ze frytkownica to jest wygoda w
robieniu frytek. Ja wole robić frytki w frytkownicy i lubie frytki z
frytkownicy . Zamierzam przed świętami zakupić frytkownice i też nie wiem
jeszcze z jakiej firmy np. Tefal, Philips, Kenwod lub z jakiejś innej dobrej
firmy.

z...@o...pl GG 2525930

1. Data: 2002-11-06 22:31:09

Od: "MS" <NOSPAM__!_uMS@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystki powinna mieć rurkę do spustu oleju. Niezbędne, gdy chcesz
jednego dnia usmażyć, np. rybę a innego frytki (na tym samym oleju nie
polecam a tak możesz go zlać i znowu kiedyś użyć do smażenia ryby) - duża
oszczędność oleju, a tym samym i kasy :-)

1. Data: 2002-11-07 06:42:11

Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdr
>
> Tomi
>
>Frytkownicy nie mam ale dobrą firmą jest mulinex tak uważam.
ja najbardziej lubie przypieczone frytki z patelni.
pozdrawiam Aga

-
http://link.interia.pl/f1677

Wydarzenia sportowe z ostatniej chwili >>> http://link.interia.pl/f1677

1. Data: 2002-11-07 08:32:49

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradźcie jakej firmy (do wyboru mam Tefal, MPM, in.)

Ja mam DeLonghi. Jest bardzo prosta w obsludze i, co wazne, ma filtr, ktory
mozesz wyjac i umyc. Przy zakupie sprzetu, zwroc na to uwage!!!( wymienne
filtry kosztuja, niestety). Osobiscie nie polecalabym duzej frytkownicy,
litr, max 1.5 litra oleju w zupelnosci wystarcza, chyba, ze masz duza
rodzine. I wezyk do spustu oleju jest wazny, dzieki niemu latwiej tez
utrzymac ja w czystosci. DeLonghi ma takie ustrojstwo. Odradzalabym Ci
Moulinexa, choc firma jest bardzo dobra, ale juz nie istnieje:(( Mozesz miec
problemy z serwisem.

> Czy w ogóle warto kupować coś takiego?

Warto. Oprocz frytek mozesz w niej smazyc praktycznie wszystko.

Pzdr.
Dorota

1. Data: 2002-11-07 08:35:12

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam od 4 lat Tefal i tfu, tfu zero awarii smażę w niej wszystko,
kiełbaski, rybę, kotlety, ziemniaczki no i oczywiście frytki.
Jednym minusem jest to że mam model bez wyjmowania "garnka", by dokładnie go
wyszorować muszę myć całą frytkownicę. Jest to dość nie wygodne.

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2002-11-07 15:26:48

Od: "Andy N." <l...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Czec !!!

Zwrocic trzeba uwage na :

1. Filtr do prania (czyli do zmywarki)
2. Wyjmowany garnek (rowniez do zmywarki) - garnek - to znaczy sie sam wklad
3. Tzw "cool zone" - elementy grzejne nie sa na samym dole frytkownicy,
tylko pod nimi jest jeszcze 5-8 cm pojemnika. Zbieraja sie tak wszelkie
okruszki, resztki panierki, czastki frytek.
Przez to, ze olej tam jest chlodniejszy niz w reszcie poemnika, nie pala sie
tak szybko i mozna troche rzadziej myc.

Ja mam osobiscie Boscha, ktory rozklada sie na czesci proste i wszystko
oprocz elementow grzejnych z kablem wkladam do zmywarki.

Andy

1. Data: 2002-11-08 16:54:13

Temat: Odp: FRYTKOWNICA
Od: "Monitor" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Zadnych rurek do spuszczania oleju !!! zatykaja sie nie umyjesz ich do konca
itp... Ja mam kenwood z wyjmowanym teflonowym garnkiem ( wyjmuje sie garnek
z grzalka) :) to jest chyba najlepszy patent wyjmujesz i myjesz w zlewie .
Niestety ma jedna wade :( wchodzi do niej 2,5 litra oleju ale jak masz duza
rodzine to sie przyda :)
pozdrawiam

Użytkownik Tomi <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqbvl3$d93$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-11-10 09:00:51

Od: "michał domagała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

cienbki podklad do pizzyy
Witam!
Łazanki z kapustą