Fałsz a Niewiedza

21. Data: 2010-06-26 09:19:07

Temat: Re: Fałsz a Niewiedza
Od: Robakks <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"MiReK" <r...@a...pl>
news:
1...@z...goog
legroups.com...

> to zle ze nie mamy kontroli, majac kontrole wiele mozna zdzialac

Prawda wygląda tak:
my niektórzy nie mamy nad nią kontroli i nagłaśniamy że inni
także nie mają - choć nie wiemy czy mają, czy nie mają,
natomiast my niektórzy mamy nad nią kontrolę wyjaśniając
równocześnie, że:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PRAWDA to relacja pomiędzy tym co się obserwuje, a tym co się
postrzega
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
i nie ma żadnych innych tajemniczych prawd zdefiniowanych na
zasadzie "wiem, że nic nie wiem", a służących do straszenia.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

22. Data: 2010-06-26 09:52:28

Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 11:19, Robakks <r...@g...com> wrote:
> [...]
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> PRAWDA to relacja pomiędzy tym co się obserwuje, a tym co się

To jest chore.

23. Data: 2010-06-26 10:37:38

Od: Robakks <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"MiReK" <r...@a...pl>
b...@j...googlegroups.com...
.googlegroups.com...

> To jest chore.

Chore to jest ORZEKANIE bez uzasadnienia prawdziwości.
To choroba pieniacza wynikła z obtłuszczenia mózgu
Pieniacz nie wie, że jest chory bo nic nie wie i nie rozumie.
Bełkocze, bo musi.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

24. Data: 2010-06-27 06:45:22

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

>to zle ze nie mamy kontroli, majac kontrole wiele mozna zdzialac

A nawet o wiele za wiele.
Wszelkie indywidualne, świadome próby
manipulowania tą konstrukcją są ciężko
wyklęte - właśnie z tego powodu.

Właściwie, to półświadome; świadomych
dotąd chyba nie było.

25. Data: 2010-06-27 19:19:57

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 26 Jun 2010 02:52:28 -0700, tako rzecze MiReK:

> Robakks:
>
> To jest chore.

po prostu puste w środku

26. Data: 2010-06-27 20:18:23

Od: Robakks <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl>
> Sat, 26 Jun 2010 02:52:28 -0700, tako rzecze MiReK:

> po prostu puste w środku

Nie zapominaj, że pomiędzy tym co się obserwuje, a tym co się
postrzega - w środku - jesteś TY sam i to TY doświadczasz PRAWDĘ.
Masz prawo nazywać siebie pustką, gdy nie wiesz KIM jesteś.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

27. Data: 2010-06-27 20:39:56

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 27 Jun 2010 13:18:23 -0700, tako rzecze Robakks:

> [...]
> - w środku - jesteś TY sam i to TY doświadczasz PRAWDĘ. Masz prawo
> nazywać siebie pustką, gdy nie wiesz KIM jesteś. Edward Robak* z Nowej

nawet nie wiem kim nie jestem, najwyżej mi się wydaje, np. miłośnikiem
mądrości chyba nie jestem, stąd relacja pomiędzy mną, a mądrością
(czymkolwiek by ona nie była) raczej nie ma charakteru miłosnego

28. Data: 2010-06-28 04:41:04

Od: Robakks <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl>
> [...]

> miłośnikiem mądrości chyba nie jestem, stąd relacja pomiędzy
> mną, a mądrością (czymkolwiek by ona nie była) raczej nie ma

JEST niebo gwiaździste nad głową i ISTNIEJE obraz nieba
odbijający się na tafli psychiki. To COŚ -w środku- pomiędzy
niebem a jego obrazem, skupiające uwagę na konstelacjach, które
sobie uświadamia - to podmiot empiryczny, obserwator Świata,
który z doznań zmysłowych domyśla się jak odróżnić np. Wielki Wóz
od parasola.
Umiłowanie mądrości nie ma charakteru miłosnego, a jest przejawem
głodu wiedzy, w odróżnieniu od głodu niewiedzy, o którym napisałeś,
który to głód niewiedzy jest domeną miłośników głupoty i szarpania
się za jaja - typowe dla samolubnych zwierzątek emocjonalnych. ;-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

29. Data: 2010-06-28 10:13:57

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@g...com> wrote in message
m.googlegroups.com...

Robbaks - dobre to co napisałeś!

Druch

30. Data: 2010-06-28 18:33:25

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 27 Jun 2010 21:41:04 -0700, tako rzecze Robakks:

> [...]
> głód niewiedzy jest domeną miłośników głupoty i szarpania się za jaja -
> typowe dla samolubnych zwierzątek emocjonalnych. ;-) Robakks

waść lubisz sobie podjeść. zapewne chodzi o dostarczenie
umysłowi pokarmu, w celu utrzymania go w sprawności

Czterej jezdzcy
naści przemo
Jeszcze nowszy, jeszcze lepszy,czy u was też tak wieje?
Live Girls, Web Cams, Video Gallery, Photo Gallery
Nieuleczalni ;)