Fantastyczna salatka z feta

1. Data: 2003-12-04 18:39:51

Temat: Fantastyczna salatka z feta
Od: "Kalina" <k...@U...TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na ogol jak tu pisuje (rzadko bo rzadko;) to prosze o jakis przepis czy
pomysl.
Czas sie odwdzieczyc - i oto naprawde przepyszna salatka z feta, ktora
zostala wymyslona przypadkiem, znaczy wrzucamy do miski co jest w domu, a
wyszla wspaniale, przepis byl wielokrotnie uzywany i rozpowszechaniany na
zyczenie gosci.

Skadniki:
- pol puszki kukurydzy
- pol peczku koperku
- pol peczku szczypioru z dymki
- 2 jaka ugotowane na twardo (ale bez jajek tez moze byc)
- paczka sera feta (ja uzywam Mlekovity)
- 2 pomidory
- 1 ogorek (dlugi)

Pomidory zalewamy wrzatkiem i obieramy ze skorki. Wszystko siekamy i
mieszamy. Ja siekam ogorek razem ze skorka, ale mozna bez. Mozna tez odlac
wode z ogrkow czy pomidorow, ale mi ta woda w tej salatce smakuje bardzo,
wiec ja zostawiam:)
Przyprawiac nie trzeba, bo feta slona.

Smacznego!:)

Kalina

--
galeria fotografii:
www.kalina73.republika.pl

1. Data: 2003-12-04 18:41:35

Temat: Re: Fantastyczna salatka z feta
Od: "Kalina" <k...@U...TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@U...TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości >
Skadniki:
> [...]
> - pol peczku szczypioru z dymki
> - 2 jaka ugotowane na twardo (ale bez jajek tez moze byc)
> - paczka sera feta (ja uzywam Mlekovity)

No tak, wiedzilam, ze o czyms zapominialam! Do tego jeszcze kilka lyzek (do
100mil) jogurtu naturalnego.

Kal

--
galeria fotografii:
www.kalina73.republika.pl

marcinek?
Jak zrobić omlet
Yerba Mate - LA ORACION - ktos testowal?
OT - Hej, Barbary!
makaron z serem i ziołami