Re: Fatum?

From: "Mariko" <m...@p...okay.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Fatum?
Date: Sat, 4 Jan 2003 17:27:49 +0100

Użytkownik Łukasz Nawrocki <l...@k...lm.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:av6v42$s5$...@n...onet.pl...
> Użytkownik "Mariko" <m...@p...okay.pl> napisał w wiadomości

[cut]
prawdą
> jest, że nie którzy ludzie mają zły wpływ na swoje pupile - tzw.
niezgodność
> many. proponowałbym ci, abyś 'kupiła' sobie zwierze, którego nie będziesz
> przypuszczalnie dażyła tak wielką sympatią, jak te wcześniejsze, które
> ginęły. ewentualnie zwierze uznawane w jakiś kulturach za magiczne, jak na
> przykład czarny kot (nefretete).
> --
>
> __________________
> Łukasz Nawrocki
> http://nawrocki.xx.pl

Musialabym kupic rybki, bo te zwierzeta akurat najmniej lubie. W magie nie
wierze. Pies, ktorego nie lubilam gryzl mnie (wspomniane w pierwszym
poscie). Zdarzylo mi sie ratowac zwierzeta dzikie (golebie, wroble) Jedne
zdychaly, inne udalo sie uratowac. Pytam z ciekawosci, bo to troche dziwne,
ze cos, co sie bardzo lubi jest niedozwoone. Nie moge tez miec zwierzecia,
ktore kompletnie by mnie nie interesowalo, bo w takim razie moge je wyrzucic
na ulice i efekt bedzie ten sam. Zazwyczaj ludzie, ktorzy darza prawdziwa
sympatia zwierzaki bez nich zyc nie moga. Pytalam z ciekawosci.
Moze sie niedlugo do schroniska wybiore...

Pozdrawiam.

P.S. Zwierzeta nie sa glupie. Sa inteligentne i bardzo pomagaja czlowiekowi.
I moga popelnic samobojstwo, moga rowniez uratowac ludzi w razie
niebezpieczenstwa, oddac swoje zycie za wlasciciela... Niewielu jest ludzi,
ktorzy by sie na cos takiego zdobyli... Dlatego tak bardzo je lubie i
podziwiam.