Faworki w Warszawie

1. Data: 2006-02-20 19:22:03

Temat: Faworki w Warszawie
Od: "Ewa Ganowicz" <g...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy smakosze, czy udało się komuś z Was kupić w Warszawie dobre
faworki? Takie jak domowe?

Mam faworkożercę w domu, musiałabym cały karnawał je smażyć dzień w
dzień ;)) Próbowaliśmy już kupnych faworków z różnych ciastkarni, z
Fukierem włącznie, ale żadne nie dorównują domowym. Ratujcie!

Ewka

2. Data: 2006-02-21 08:18:05

Temat: Re: Faworki w Warszawie
Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ganowicz" <g...@d...com.pl> napisał w
wiadomości news:dtd50h$h60$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Drodzy smakosze, czy udało się komuś z Was kupić w Warszawie dobre
> faworki? Takie jak domowe?

Najlepsze faworki jakie w zyciu jadlam robia w cukierni Jotka na Grojeckiej,
niedaleko skrzyzowania z Dickensa, o ile sie nie myle (co do ulicy, gdyz
jakosci faworkow jestem pewna). Jezeli zdecydujesz sie tam udac, polecam
rownie goraco babeczki z kajmakiem. IMO - absolutna poezja :)
Pozdrawiam
Joanna

filtr kuchenny do wody
Ostry sos, kuchnia turecka
gorgonzola i szafran
Pizza włoska - własnie jadłem i się dzielę uwagami
Śledź w sosie curry