Feria Colour Booster - uwaga:((

1. Data: 2003-01-30 09:41:24

Temat: Feria Colour Booster - uwaga:((
Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zachecona reklama kupilam farbe jak w temacie. Jestem brunetka o b.
jasnej cerze i lubie kolory zimne. W reklamie widzimy piekna kobiete o
azjatyckich rysach i czarno-fioletowych wlosach. Taki efekt bardzo mi
odpowiadal i postanowilam sama zastosowac.

Niestety kolor wyszedl wisniowy i jestem wsciekla (nie ma mowy o pomylce, na
opakowaniu napisane jest ciemny fiolet), to zupelnie nie moja tonacja.

Jesli wiec zachecily Was rowniez fioletowe byski, mozecie sie rozczarowac.

Pozdrawiam
Schatzi wisniowa

1. Data: 2003-01-30 10:12:04

Temat: Re: Feria Colour Booster - uwaga:((
Od: "Entity R" <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Schatzi" <s...@n...go2.pl> napisał w wiadomości
> Niestety kolor wyszedl wisniowy i jestem wsciekla (nie ma mowy o pomylce,
na
> opakowaniu napisane jest ciemny fiolet), to zupelnie nie moja tonacja.

A moze jednak pomylili tubki przy pakowaniu moja kolezanka tak miala,
zawsze sie farbowala na bardzo jasny blond i kupowala ta sama farbe i
ktoregos razu po ufarbowaniu okazalo sie ze ma blond ale ciemny a na
opakowaniu wyraznie stalo ze jasny. Ale nie martw sie IMHO wisniowy na
ciemnych wlosach tez wyglada bardzo ladnie.

pozdrawiam
Encja-blondynka :)

1. Data: 2003-01-30 16:18:45

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opakowaniu napisane jest ciemny fiolet), to zupelnie nie moja tonacja.
>
> Jesli wiec zachecily Was rowniez fioletowe byski, mozecie sie rozczarowac.

Ostatnio taki sam numer przytrafił mi się po zastosowaniu Castingu..... ale
to tak trochę OT.

Aga

1. Data: 2003-01-30 18:58:48

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

mi sie przytrafił identyczny proble z Ferią i byłam strasznie zawiedziona bo
oczekiwałam ciemnego fioletu "mojego wymarzonego" a tu myk i bordo i do tego
bardzo szybko schodził mi ten kolor nie wiem jak to sie mogło stać , bo
najpierw też zastanwaiałam sie że może ktoś w supermarkecie podmienił mi
kolory ale teraz widzę ze nie jestem sama

Rozczarowana Madzia

1. Data: 2003-01-31 08:54:22

Od: mips <mips@.skrzynka.getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schatzi wrote:

Witam. Tak sobie czytam grupę i już widzę, że mi pasuje :)

> Niestety kolor wyszedl wisniowy i jestem wsciekla (nie ma mowy o
> pomylce, na opakowaniu napisane jest ciemny fiolet), to zupelnie
> nie moja tonacja.

Dokładnie tak samo miałam z czerwienią. Miała być żywa i intensywna, a
wyszedł kolor zbliżony do buraczkowego. Poza tym szybko wypłowiał i
stał się matowy.

> Jesli wiec zachecily Was rowniez fioletowe byski, mozecie sie
> rozczarowac.

Zniechęciłam się trwale do Ferii, bo jest droga, a efekt farbowania
mizerny :(

--
Pozdrowienia od mips.

You can logoff, but you can never leave.

1. Data: 2003-01-31 11:48:57

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@1...110.122.80
mips@.skrzynka.getin.pl says...

> Zniechęciłam się trwale do Ferii, bo jest droga, a efekt farbowania
> mizerny :(

Bo najlepsze sš Palette :)

K.

1. Data: 2003-02-03 10:52:12

Od: "Ewa" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,

ja rownież skusiłam się na tę farbę wczoraj , czerń o odcieniu fioletu .
Swoje włosy ( farbowane ) mam w kolorze ciemny brąz
i muszę stwierdzić ,iż na moich włosach wyszedł ten fiolet.
Jestem zadowolona z tej farby.
Być może pomyliłyscie kolor , gdyż jest też bardzo podobny kolor , ale o
odcieniu bordo.

Pozdrawiam

Ewa G.

Chwale sie (fryzjer)