Feria Colour Booster - uwaga:((

From: "Schatzi" <s...@n...go2.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Feria Colour Booster - uwaga:((
Date: Thu, 30 Jan 2003 09:41:24 GMT

Wczoraj zachecona reklama kupilam farbe jak w temacie. Jestem brunetka o b.
jasnej cerze i lubie kolory zimne. W reklamie widzimy piekna kobiete o
azjatyckich rysach i czarno-fioletowych wlosach. Taki efekt bardzo mi
odpowiadal i postanowilam sama zastosowac.

Niestety kolor wyszedl wisniowy i jestem wsciekla (nie ma mowy o pomylce, na
opakowaniu napisane jest ciemny fiolet), to zupelnie nie moja tonacja.

Jesli wiec zachecily Was rowniez fioletowe byski, mozecie sie rozczarowac.

Pozdrawiam
Schatzi wisniowa