Re: Feria Colour Booster - uwaga:((

From: mips <mips@.skrzynka.getin.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Feria Colour Booster - uwaga:((
Date: Fri, 31 Jan 2003 08:54:22 +0000 (UTC)

Schatzi wrote:

Witam. Tak sobie czytam grupę i już widzę, że mi pasuje :)

> Niestety kolor wyszedl wisniowy i jestem wsciekla (nie ma mowy o
> pomylce, na opakowaniu napisane jest ciemny fiolet), to zupelnie
> nie moja tonacja.

Dokładnie tak samo miałam z czerwienią. Miała być żywa i intensywna, a
wyszedł kolor zbliżony do buraczkowego. Poza tym szybko wypłowiał i
stał się matowy.

> Jesli wiec zachecily Was rowniez fioletowe byski, mozecie sie
> rozczarowac.

Zniechęciłam się trwale do Ferii, bo jest droga, a efekt farbowania
mizerny :(

--
Pozdrowienia od mips.

You can logoff, but you can never leave.