Re: Fiducia supplicans.

From: Trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Fiducia supplicans.
Date: Thu, 1 Feb 2024 13:57:03 +0100

W dniu 30.01.2024 o 08:52, Nemrod pisze:

> Nie tylko dlatego, tylko przede wszystkim dlatego. Jak wynika z kart
> Biblii, i wiedzy o tych zbokach, to są źli dlatego, że popełniają
> obrzydliwe rzeczy i chcą gwałcić wszystkich i każdego (Rdz 19,4+,
> Sdz 19,22+). A nie, że to jakiś "inny rodzaj miłości", "inna
> orientacja", tfu! Mojżesz na takich napisał karę śmierci,
> a święty Paweł wyraźnie zaznaczył, że tacy są poza Kościołem.

Czyli ni mniej ni więcej chcesz powiedzieć że Św Księga Chrześcijan jest
źródłem siania nienawiści do bliźnich? Chyba przypominasz sobie
historycznego faceta z charakterystycznym wąsikiem, który twierdził że
to Bóg go wybrał do tego aby dla swoich bliźnich tworzył obozy zagłady?
Zaprawdę powiadam ci, nie idź drogą nienawiści do bliźnich którzy nie
robią ci nic złego  bez względu na to co tam ktoś o nich pisze.

> Oni tam wcale nie są szczęśliwi. Już z definicji, pedzie czy geje,
> cały czas szukają szczęścia i nie mogą go nigdzie znaleźć.

I ty im to masz za złe, i dlaczego wobec tego dokładasz swoja własną
cegiełkę do ich niedoli?

> Akurat zaraz tam nienawidzi. Widzę chłodnym okiem, że tacy idą na
> potępienie, dlatego ostrzegam, że trzeba trzymać się z dala od
> ich błędów. To, że trzeba kogoś ukarać za zło, to nie żadna nienawiść,
> czy fobia, tylko zwykła sprawiedliwość. Punisheryzm, sprawiedliwa kara
> na tych zboków-faggot'ów, prędzej czy później na nich przyjdzie.

A pomyślałeś co by było gdyby to ciebie takim stworzono a tu na grupie
jeszcze cie obrażają i ogólnie nie dają żyć jak istocie ludzkiej?