Filtr do wody - gdzie na Slasku ?

11. Data: 2007-03-17 18:20:25

Temat: Re: Filtr do wody - gdzie na Slasku ?
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> W Parku Chorzowskim, przy skansenie, jest firma która specjalizuje się w
> filtrach do wody. Nie pamiętam dokładnie adresu, ale mają stronęwww.woda.com.pl-
tam znajdziesz adres. Ja u nich kupiłem system odwróconej
> osmozy za 699 zł + wynegocjowałem komplet wkładów zamiennych gratis.

Dzieki za ten namiar :) Kupilem filtr 3-stopniowy za 259 zl. Dostalem
rowniez komplet wkladow gratis (po negocjacji).

Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki :)

12. Data: 2007-03-17 19:44:19

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> ale gosc z obslugi byl
> tak naprawde ignorantem i nie potrafil mi nic sensownego polecic.

Weź broszurki albo poczytaj na www.aquafilter.pl , podstawowy filtr
zmontować, to żadna filozofia, dwa zbiorniki kup, do jednego wrzuć filtr
mechaniczny, do drugiego węgiel aktywny, wstaw to w "szereg" z
doprowadzeniem zimnej wody do kuchennego zlewu i już masz prosty filtr
wystarczający na 90% typowych problemów z wodą. Ewentualnie kup gotowy
zestaw czterech stopni filtrujących z dodatkową montowaną na zlewie wylewką
do wody filtrowanej.
W tych sklepach też kupisz zestaw testów do wody Aquafiltra, tylko patrz na
cenę, bo nie wiedzieć czemu dokładnie ten sam zestaw bodajże w Leroju jest
3x drożej (!!!) niż w Castoramie.

> p.s. Czy wszedzie handluja tylko tym Aquafilter ?

Hipermarkety budowlane chyba tak. Przynajmniej te techniczne, bo np. w
Auchanie kupiłem pasujące do zbiorników Aquafiltra wkłady filtrujące
Formaster (polski producent), w dodatku były mocno przecenione, więc spory
zapas zrobiłem :-)

J.

13. Data: 2007-03-17 22:02:50

Od: "Bazyl" <b...@u...ten.wpis.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Dzien dobry,
>
> Mieszkam w Chorzowie i jestem przyparty do muru przez jakosc wody
> ktora kochane wodociagi dostarczaja do mojego mieszkania ;( Szukam
> sklepu na Slasku w ktorym moglbym nabyc filtr do wody.

Tak sie zapytam: po kiego grzyba wam te wszystkie filtry?

A propos:

Do wszystkich urodzonych przed 1980

(reszta nie ma tu czego szukać - paszoł won!), dzisiejsze dzieci owijane
są w watę!

Jeśli jako dzieci albo młodzi ludzie żyliście w latach 40; 50; 60 i
70-tych XX wieku - nie możecie dziś uwierzyć, że w ogóle mogliście przeżyć!

Dlaczego? A dlatego, że:

- jako dzieci siedzieliśmy w samochodach bez pasów bezpieczeństwa i
poduszek powietrznych

- nasze łóżeczka pomalowane były farbami o krzykliwych kolorach, pełnymi
kadmu i ołowiu (o rozpuszczalnikach nie wspomnę...)

- buteleczki z lekarstwami i innymi (nie)bezpiecznymi chemikaliami z
"Wyborową" na czele dały się przecież bez trudu otworzyć a ciekawość to
przecież cecha dzieci i młodzieży, prawda?

- drzwi i szafki w kuchni i łazience były stałym niebezpieczeństwem dla
każdego z nas, zwłaszcza, że nikt nie słyszał o zamkach
anty-dziecięcych...

- do jazdy na rowerze nikt w życiu nie włożył kasku ochronnego (podobnie
na nartach albo wrotkach)

- wodę piło się z kranu a nie hermetycznych butelek i tym temu
podobnych...

- pierwsze samochody budowaliśmy z pudeł albo skrzynek po kartoflach i
podczas jazdy z górki stwierdzało się, że się zapomniało o hamulcach...

- rano wychodziliśmy z domu by pójść się pobawić, musieliśmy wrócić
wtedy, kiedy zapalały się pierwsze latarnie - nikt nie wiedział gdzie
nas nosi,
bo nikt nie miał przy sobie komórki a sprawne budki telefoniczne można było
policzyć na palcach jednej ręki (zresztą i tak nikt nie nosił grosza przy
sobie...)

- człowiek się kaleczył, łamał kości, wybijał zęby i nikt nikogo z tego
powodu nie skarżył do sądu; sami byliśmy sobie winni...

- jedliśmy keksy, czekoladę (często czekoladopodobną), chleb grubo
posmarowany masłem, kiełbasę, kartofle, skwarki i Bóg wie jeszcze co - i co?
- i nikt nie był przesadnie gruby...

- piliśmy w grupie z jednej butelki i nikt od tego nie umarł...

- nie mieliśmy: playstation, nintendo, x-box, gier video, 60 programów w
telewizji, kaset video, dvd, surround sound, własnego telewizora,
komputera

- mieliśmy świetnych kolegów i koleżanki!

- po prostu wychodziliśmy z domu i spotykaliśmy ich na ulicy, bez
telefonowania i umawiania się, bez wiedzy rodziców (oni nie musieli nas
przywozić i odwozić) - jak to było możliwe?

- wymyślaliśmy zabawy z kijem i kamieniem, jedliśmy ziemię, dżdżownice i
temu podobne - i co? - przepowiednie też się nie sprawdziły - robaki nie
żyły w naszych żołądkach a kijami nie wyłupaliśmy rówieśnikom zbyt wielu
oczu...

- niektórzy z nas nie byli tak sprytni i przepadali na egzaminach albo
powtarzali klasę i nikt nie zwoływał z tego powodu kryzysowych
nauczycielskich narad...

- jeździło się autostopem i nikomu nie przyszło do głowy, że coś takiego
może się bardzo marnie skończyć...

Nasze pokolenia stworzyły tak wiele! może właśnie dlatego, o czym piszę
powyżej , że bez obaw, z wolnością, siłą, konsekwencją, sukcesem i
klęską, gotowością na ryzyko i wiarą w drugiego. To właśnie zawdzięczamy
naszym
rodzicom i rodzicom naszych rodziców - i czasom naszego dzieciństwa i
młodości...

I Ty też do nas należysz!

14. Data: 2007-03-18 08:27:23

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Mar 2007 23:02:50 +0100, Bazyl napisał(a):

> Do wszystkich urodzonych przed 1980

Wy mieliscie lata 80-te, my mamy Jackass ;P

--
Kapsel
http://kapselek.net

15. Data: 2007-03-18 13:48:25

Od: "pbas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sie zapytam: po kiego grzyba wam te wszystkie filtry?

Napij sie herbaty zrobionej na wodzie z osmozy a pozniej tej samej herbaty
na kranowie :) Sam sobie odpowiesz :)

> A propos:
>
> - wodę piło się z kranu a nie hermetycznych butelek i tym temu
> podobnych...

A to fakt ! :D

16. Data: 2007-03-18 14:43:24

Od: "Bazyl" <b...@u...ten.wpis.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pbas" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Napij sie herbaty zrobionej na wodzie z osmozy a pozniej tej samej herbaty
> na kranowie :) Sam sobie odpowiesz :)

Nie wiem czy to byla osmoza czy inne zwierzatko ale pilem, a wlasciwie
probowalem pic herbate na filtrowanej wodzie. Masz racje - roznica
kolosalna. Tej na przefiltrowanej pic sie nie dalo.

17. Data: 2007-03-18 14:52:04

Od: "pbas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy to byla osmoza czy inne zwierzatko ale pilem, a wlasciwie
> probowalem pic herbate na filtrowanej wodzie. Masz racje - roznica
> kolosalna. Tej na przefiltrowanej pic sie nie dalo.

Hehehe :)

Moze to kwestia przyzwyczajenia organizmu :) Kiedys krazyl taki kawal, ze
Slazacy nas morzem musieli czasami pod rure wydechowa glowe podstawic, bo
mdleli z nadmiaru tlenu :)

18. Data: 2007-03-18 18:48:26

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pbas <p...@p...onet.pl> wrote:

> Napij sie herbaty zrobionej na wodzie z osmozy a pozniej tej
> samej
> herbaty na kranowie :) Sam sobie odpowiesz :)

Akurat z osmozy herbaty pijać bym raczej nie chciał :-)

J.

19. Data: 2007-03-18 18:52:54

Od: "pbas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat z osmozy herbaty pijać bym raczej nie chciał :-)

Zapomnialem dodac, ze z osmozy z mineralizatorem :) Bez mineralizatora to do
akumulatora sie nadaje :D

20. Data: 2007-03-19 07:16:16

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 17 Mar, 19:17, "pbas" <p...@p...onet.pl> wrote:

> Dzieki za ten namiar :) Kupilem filtr 3-stopniowy za 259 zl. Dostalem
> rowniez komplet wkladow gratis (po negocjacji).

Filtr zamontowany od sobotniego popoludnia. Przez weekend
eksploatowany :) Wszystko OK :) Jeszcze raz dzieki serdeczne za
namiery na WODE !

Pralka WIA102 Indesit czy powinna migać?
okapy - pare pytan
Halogenowa 12v czy 230v?
Gruntowanie pod Permuro
odszkodowanie za zalanioe mieszkania, likwidacja szkody