Pralka WIA102 Indesit czy powinna migać?

1. Data: 2007-03-16 08:42:11

Temat: Pralka WIA102 Indesit czy powinna migać?
Od: "Grisza" <r...@o...plSPAM_PRECZ> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem od kilku miesięcy posiadaczem pralki WIA102 firmy Indesit. Pralka
generalnie pierze i jest OK. Zastanawia mnie jednak kontrolka z symbolem
kłódki. Po zakończeniu prania i ustawieniu wszystkich pokręteł na OFF
kontrolka ta cały czas miga, nie ma znaczenia czy drzwiczki są otwarte czy
zamknięte. Niestety nie jestem sobie w stanie przypomnieć czy jest tak od
momentu zakupu. W instrukcji pisze że miganie dwu kontrolek oznacza awarię
nic nie pisze o mruganiu jednej (a przynajmniej ja nie potrafię znaleźć).
Chciałby się zapytać użytkowników tego modelu lub podobnych czy u Was także
ta kontrolka mruga po wyłączeniu pralki.

Pozdrawiam GR

2. Data: 2007-03-16 09:23:01

Temat: Re: Pralka WIA102 Indesit czy powinna migać?
Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grisza" <r...@o...plSPAM_PRECZ> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałby się zapytać użytkowników tego modelu lub podobnych czy u Was
> także ta kontrolka mruga po wyłączeniu pralki.

u nas mruga cały czas, chyba że jest całkiem wyłączona

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 18 miesięcy

okapy - pare pytan
Halogenowa 12v czy 230v?
Gruntowanie pod Permuro
odszkodowanie za zalanioe mieszkania, likwidacja szkody
Dry cleaning czyli co?