Filtr do wody - gdzie na Slasku ?

1. Data: 2007-03-16 09:18:13

Temat: Filtr do wody - gdzie na Slasku ?
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

Mieszkam w Chorzowie i jestem przyparty do muru przez jakosc wody
ktora kochane wodociagi dostarczaja do mojego mieszkania ;( Szukam
sklepu na Slasku w ktorym moglbym nabyc filtr do wody. Totalnie nie
znam sie na tym temacie. Troszke przekopalem google i znalazlem kilka
sklepow internetowych, ale zaden nie jest ze Slaska :( Bylem w
Castoramie, ale bajki jakimi "specjalista" z dzialu mnie uraczal,
przeczyly same sobie a i wybor nie byl zbyt duzy (cytuje: powinien pan
zastosowac taki to a taki filtr ale go akurat nie mamy). Ksiazka
telefoniczna byla pomocna, ale goscie z tych firm oferowali mi filtry
po 3500 zl !! Czy nie ma mozliwosci doprowadzenia wody do stanu
uzywalnosci za mniejsze pieniadze ?

Prosze o podanie namiarow na ewentualne sklepy na Slasku.

Dzieki, Bogdan

2. Data: 2007-03-16 09:33:12

Temat: Re: Filtr do wody - gdzie na Slasku ?
Od: "pbas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> telefoniczna byla pomocna, ale goscie z tych firm oferowali mi filtry
> po 3500 zl !! Czy nie ma mozliwosci doprowadzenia wody do stanu

Fakt - niektórzy sprzedawcy mają magiczne ceny :D

> Prosze o podanie namiarow na ewentualne sklepy na Slasku.

W Parku Chorzowskim, przy skansenie, jest firma która specjalizuje się w
filtrach do wody. Nie pamiętam dokładnie adresu, ale mają stronę
www.woda.com.pl - tam znajdziesz adres. Ja u nich kupiłem system odwróconej
osmozy za 699 zł + wynegocjowałem komplet wkładów zamiennych gratis.
Polecam.

3. Data: 2007-03-16 17:47:08

Od: huri_khan <e...@x...puvc.cy> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com napisał(a):

> Prosze o podanie namiarow na ewentualne sklepy na Slasku.

W Bytomiu na ul. Siemianowickiej nr około 93 jest punkt sprzedaży WODEX,
OSMO.

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094][ROT 13]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

4. Data: 2007-03-16 18:23:03

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Dzien dobry,

> Prosze o podanie namiarow na ewentualne sklepy na Slasku.

W Leroy-Merlin w Gliwicach widziałem ciekawie wyglądające systemy zmontowane
na tablicach prezentacyjnych, jakieś kilka miesięcy temu, ale od tego czasu
tam nie byłem.

Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2007-03-16 19:58:09

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bogdaner napisał:

> Szukam sklepu na Slasku w ktorym moglbym nabyc filtr do wody.

Bardzo dobrze działają filtry Brita - do kupienia chyba we wszystkich
większych "super" i "hipermarketach". To po prostu dwuczęściowy
dzbanek - do górnego pojemnika wlewa się wodę, która przesącza się
do dolnej części przez wymienny wkład. Wkład wystarcza na około
miesiąc (100 litrów wody), kosztuje ok. 18-25 zł. Filtruje bardzo
skutecznie - trochę demineralizuje wodę (usuwa "kamień").
Herbatka na takiej wodzie nie ma na powierzchni "płatków"
(które robią się przy użyciu zwykłej wody). Sam dzbanek
kosztuje ok. 50-100 zł.

P.

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

6. Data: 2007-03-16 20:24:54

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Prosze o podanie namiarow na ewentualne sklepy na Slasku.

W każdym hipermarkecie technicznym kupisz zestawy Aquafilter za 1/10 tamtej
ceny.

J.

7. Data: 2007-03-16 22:05:20

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tam znajdziesz adres. Ja u nich kupiłem system odwróconej
> osmozy za 699 zł + wynegocjowałem komplet wkładów zamiennych gratis.

Dzieki serdeczne - dzwonilem do nich i jutro rano jade tam :)

8. Data: 2007-03-16 22:06:35

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> W Bytomiu na ul. Siemianowickiej nr około 93 jest punkt sprzedaży WODEX,
> OSMO.

Dzieki za namiar na nich :) Jesli w tym parku nie kupie filtra, to
pojade do WODEXU.

9. Data: 2007-03-16 22:08:54

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Herbatka na takiej wodzie nie ma na powierzchni "płatków"
> (które robią się przy użyciu zwykłej wody). Sam dzbanek

Tylko to malo praktyczne rozwiazanie, jesli potrzebuje sie np 20
litrow od razu ... Dlatego myslalem o filtrze ktory na biezaco mi
uzdatni wode. Zobacze co w parku ta firma WODA mi zaoferuje :)
Podziele sie pozniej wrazeniem (oby pozytywnym).

10. Data: 2007-03-16 22:17:07

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> W każdym hipermarkecie technicznym kupisz zestawy Aquafilter za 1/10 tamtej
> ceny.

No wlasnie w Castoramie mieli filtry Aquafilter ale gosc z obslugi byl
tak naprawde ignorantem i nie potrafil mi nic sensownego polecic. Moze
za Twoja rada podjade jeszcze do OBI (mam dosc blisko) i tam popytam.
Ale najpierw skocze do tej WODY (w sumie mi po drodze :) ).

p.s. Czy wszedzie handluja tylko tym Aquafilter ? W tej firmie WODA
tez oferuja Aquafilter - w Castoramie rowniez ... strach konserwe
otworzyc ;)

Pralka WIA102 Indesit czy powinna migać?
okapy - pare pytan
Halogenowa 12v czy 230v?
Gruntowanie pod Permuro
odszkodowanie za zalanioe mieszkania, likwidacja szkody