Re: Filtr do wody - gdzie na Slasku ?

From: "pbas" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.regionalne.gorny-slask
Subject: Re: Filtr do wody - gdzie na Slasku ?
Date: Fri, 16 Mar 2007 10:33:12 +0100

> [...]
> sklepu na Slasku w ktorym moglbym nabyc filtr do wody. Totalnie nie
> znam sie na tym temacie. Troszke przekopalem google i znalazlem kilka
> sklepow internetowych, ale zaden nie jest ze Slaska :( Bylem w
> Castoramie, ale bajki jakimi "specjalista" z dzialu mnie uraczal,
> przeczyly same sobie a i wybor nie byl zbyt duzy (cytuje: powinien pan
> zastosowac taki to a taki filtr ale go akurat nie mamy). Ksiazka
> telefoniczna byla pomocna, ale goscie z tych firm oferowali mi filtry
> po 3500 zl !! Czy nie ma mozliwosci doprowadzenia wody do stanu

Fakt - niektórzy sprzedawcy mają magiczne ceny :D

> Prosze o podanie namiarow na ewentualne sklepy na Slasku.

W Parku Chorzowskim, przy skansenie, jest firma która specjalizuje się w
filtrach do wody. Nie pamiętam dokładnie adresu, ale mają stronę
www.woda.com.pl - tam znajdziesz adres. Ja u nich kupiłem system odwróconej
osmozy za 699 zł + wynegocjowałem komplet wkładów zamiennych gratis.
Polecam.