Re: Filtr do wody - gdzie na Slasku ?

Data: 2007-03-17 19:44:19
Temat: Re: Filtr do wody - gdzie na Slasku ?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:1174083427.422621.128130@e65g2000hsc.googlegrou
ps.com...

> ale gosc z obslugi byl
> tak naprawde ignorantem i nie potrafil mi nic sensownego polecic.

Weź broszurki albo poczytaj na www.aquafilter.pl , podstawowy filtr
zmontować, to żadna filozofia, dwa zbiorniki kup, do jednego wrzuć filtr
mechaniczny, do drugiego węgiel aktywny, wstaw to w "szereg" z
doprowadzeniem zimnej wody do kuchennego zlewu i już masz prosty filtr
wystarczający na 90% typowych problemów z wodą. Ewentualnie kup gotowy
zestaw czterech stopni filtrujących z dodatkową montowaną na zlewie wylewką
do wody filtrowanej.
W tych sklepach też kupisz zestaw testów do wody Aquafiltra, tylko patrz na
cenę, bo nie wiedzieć czemu dokładnie ten sam zestaw bodajże w Leroju jest
3x drożej (!!!) niż w Castoramie.

> p.s. Czy wszedzie handluja tylko tym Aquafilter ?

Hipermarkety budowlane chyba tak. Przynajmniej te techniczne, bo np. w
Auchanie kupiłem pasujące do zbiorników Aquafiltra wkłady filtrujące
Formaster (polski producent), w dodatku były mocno przecenione, więc spory
zapas zrobiłem :-)

J.