_ Filtry do wody pitnej z mineralizatorem - Odwrócona Osmoza - 280 litrow/24h - Atest, Gwarancja

1. Data: 2002-07-11 08:32:33

Temat: _ Filtry do wody pitnej z mineralizatorem - Odwrócona Osmoza - 280 litrow/24h - Atest, Gwarancja
Od: "\"NOBEL - ALFA\" - Profesjonalne Systemy Uzdatniania Wody" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

!! UWAGA - Promocja !! - Tylko teraz do 31 lipca 2002 !!! 50 %
taniej -

(przerwa wakacyjna 03.08 - 19.08 ) !!!

Profesjonalny Zestaw Filtrow z Odwrocona Osmoza i Mineralizatorem (F350) -
Usuwa wszelkie zanieczyszczenia wieksze od 0,0005 mikrona , Wirusy,
bakterie!!!!

od 1290,00 zl F200-junior (stara cena 2556,00
zl),www.nobel.com.pl/htm/f200.htm
1490,00 zl F300-Basis (dawniej 3116,00 zł) www.nobel.com.pl/htm/f300.htm
1690,00 zl F350-Compact(dawniej 3436,00 zl) www.nobel.com.pl/htm/f350.htm

Zalecane szczegolnie dla dzieci, osob chorych na kamice nerkowa, i
wszystkich ktorzy cenia sobie zdrowie !!!
Gwarantujemy, ze nawet po uplywie 2 lat od zamontowania urzadzenia - Panstwa
grzalka w czajniku elektrycznym bedzie nadal swiecila blaskiem - zadnego
kamienia !!!
System odwróconej osmozy - usuwa wszelkie zanieczyszczenia mechaniczne,
bakterie , wirusy, chlor. Urzadzenie mozna odliczyc od podatku jako
modernizacje instalacji wodociagowej -Atest PZH - wystawiam fakture VAT.

Proces uzdatniania wody za pomocą membrany półprzepuszczalnej
nie jest zwykłym procesem filtracji gdyż pozwala na usunięcie cząsteczek
ponad 1000 razy mniejszych od najmniejszej bakterii. W latach 60 - tych
technologię odwróconej osmozy stosowano głównie do celów wojskowych.

.... Wiecej informacji (www.nobel.com.pl)

Szczegolowe informacje:

Biuro Obslugi Klienta
Nobel Alfa
41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 11 / 127
tel. 032-266-96-88 (8.00-16.00)
GSM: 0502-364-675 (8.00-20.00)-
e-mail: n...@n...com.pl
www.nobel.com.pl

PROMOCJA !!!!

1. Data: 2002-07-11 10:24:22

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PILNE!!!!!!!!!!!
POTRZEBNY FACHOWIEC OD ZARAZ DO ZAŁOŻENIA FILTRA NA DOMOKRĄŻCÓW.

1. Data: 2002-07-11 10:30:40

Od: "\"NOBEL - ALFA\" - Profesjonalne Systemy Uzdatniania Wody" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PILNE!!!!!!!!!!!
> POTRZEBNY FACHOWIEC OD ZARAZ DO ZAŁOŻENIA FILTRA NA DOMOKRĄŻCÓW.

Prosze zobaczyc to cos !

www.nobel.com.pl/htm/dlaczego.htm

Pozdrowienia
Nobel-Alfa
Profesjonalne Systemy Uzdatniania Wody
www.nobel.com.pl

1. Data: 2002-07-11 10:41:13

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@n...com.pl> napisał(a):

> Prosze zobaczyc to cos !

Proszę przestać spamować!

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2002-07-11 10:45:20

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@n...com.pl> wrote in message news:agjmjn$pcp$1@news2.tpi.pl...

> Prosze zobaczyc to cos !

> [...]

Ile razy mozna to samo przerabiac. Ten ktos jest niespozyty w wysylaniu nam
tego samego....
Ja to nazywam upierdliwosc....

Magda

1. Data: 2002-07-11 10:48:47

Temat: Re: Filtry do wody pitnej z mineralizatorem - Odwróc
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze zobaczyc to cos !
>
> www.nobel.com.pl/htm/dlaczego.htm

Pieprzenie w bambus

- jakie masz wykształcenie w zakresie chemii wody?

Ja niewielkie - chemik - 10 lat na instalacjach (różnych) uzdatniania
wody.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-07-11 12:34:44

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Dwarazyka wrote:

> PILNE!!!!!!!!!!!
> POTRZEBNY FACHOWIEC OD ZARAZ DO ZAŁOŻENIA FILTRA NA DOMOKRĄŻCÓW.

Bez przesady, lepiej filtrowac a czesto trzeba-filtrem niz nerkami.

Ps. Na ebay'u wielostopniowe filtry, odwrotna osmoza, mozna dostac za
135 dolcow-linki do sklepow. Nie twierdze, ze takie same jak pana
Nobla. Bez promocji.

1. Data: 2002-07-11 12:35:48

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia wrote:

> Ile razy mozna to samo przerabiac. Ten ktos jest niespozyty w wysylaniu nam
> tego samego....
> Ja to nazywam upierdliwosc....

Tyle samo co krupnik!

1. Data: 2002-07-11 12:40:16

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzieciol" <p...@c...com> napisał w wiadomości

> Tyle samo co krupnik!

Tyle tylko, że krupnik jest zgodny z tematyką grupy, a filtry są NTG.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-07-11 12:52:58

Od: fadar <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

\"NOBEL - ALFA\" - Profesjonalne Systemy Uzdatniania Wody napisał(a):

> Prosze zobaczyc to cos !

może najpierw to:
http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.kuchnia

Darek

Pooooomocy
Salatka bardzo kolorowa
Nie co, tylko czym jesc i gdzie to kupic? - Paryzanki (Paryzanie) pomocy!
poprawka konserwowych
Polewa do ciast