Filtry wody

11. Data: 2010-06-25 00:06:58

Temat: Re: Filtry wody
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

news:i006ti$oio$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
>
> A po co filtry?.Czy wode z wodociagów masz marnej jakości?

Dobrej, bo smaczna bez gotowania. Czasem jednak ma dużą ilość zanieczyszczeń
mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś robotami prowadzonymi
przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to wystąpi = nieszczęście.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

12. Data: 2010-06-25 01:45:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> [...]
> zanieczyszczeń mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś
> robotami prowadzonymi przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to

Pałeczki z kwasu szczawiowego na rdzawe plamy. Zwilzyć miejscez rdzą,
potrzeć pałeczką, za chwilę gdy plama zblaknie - wyprać, aby dziury nie
zrobiło.

13. Data: 2010-06-25 05:49:38

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
>
> A po co filtry?.Czy wode z wodociagów masz marnej jakości?

a gdzie masz wode wodociagowa dobrej jakosci?

14. Data: 2010-06-25 05:51:32

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zanieczyszczeń mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś
> robotami prowadzonymi przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to

na wejsciu zamontuj "zwykly" filtr wodny siatkowy - powinno wystarczyc. U
mnie na ten przyklad gwarancja gazowego przeplywowego podgrzewacza wody
(zwanego potocznie Junkersem)wymaga zamontowania filtra wody i filtra gazu
na wejsciu do junkersa. U mnie to wystarcza zeby wylapac wlasnie
takie"parchy" o jakich piszesz.

15. Data: 2010-06-25 06:55:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> a gdzie masz wode wodociagowa dobrej jakosci?

W Norwegii - standard 45, u mnie było ponad 600 jednostek zasolenia...
Chopy padali na serce... Kobiety nie, bo usuwały żelazo co miesiąc...

16. Data: 2010-06-25 11:41:56

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zanieczyszczeń mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś
> robotami prowadzonymi przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to

Ja mam zwykły mechaniczny na wejściu. Nie dawałem 10 cali bo wielkie i nie
mam gdzie więc kupiłem taki 100 mikronów
http://www.sklep-aquafilter.pl/p14,fhmb1-mechaniczny
-filtr-osadnikowy-z-manometrem-i-gwintem-1-cal.html
Na mieszkanko starcza. Poza tym jest samoczyszczący (prawie, trzeba
przepłukac otwierając kurek).
A do picia do kuchni na zimną wode dałem w szafke 10 cali z wkładem
węglowo-mechanicznym 5 mikronów
Jest ok.

Ale jak masz większy domek to jako główny lepiej dać też 10 cali 100
mikronów

Pozdrawiam.

--
Irokez

17. Data: 2010-06-25 16:53:22

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> a gdzie masz wode wodociagowa dobrej jakosci?

Np u mnie i w wiekszości okolicznych miejscowości.

Kris

18. Data: 2010-06-26 19:25:57

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@w...pl> napisał(a):

>Np u mnie i w wiekszości okolicznych miejscowości.

Woda moze i dobra, tylko rury po drodze zardzawiale.
Wszedzie te same, kikudziesiecioletnie.

19. Data: 2010-06-27 14:20:34

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

> Woda moze i dobra, tylko rury po drodze zardzawiale.
> Wszedzie te same, kikudziesiecioletnie.

Nie. Rury niemetalowe. PE chyba

20. Data: 2010-06-27 14:49:11

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@w...pl> napisał(a):

>Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

>Nie. Rury niemetalowe. PE chyba

Rozumiem, ze rury niematelowe od ujecia wodociagow az po twoj kran?
Skad ta pewnosc?

okna plastikowe - serwis? wymiana?
Odkurzacz domowy
Jak usunąć kamień z muszli WC