Re: Filtry wody

From: "Misiek" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Filtry wody
Date: Fri, 25 Jun 2010 07:51:32 +0200

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
news:4c23f339$0$2601$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dobrej, bo smaczna bez gotowania. Czasem jednak ma dużą ilość
> zanieczyszczeń mechanicznych - rdza. Zwykle wiąże się to z jakimiś
> robotami prowadzonymi przez wodociągi. Pranie białych w czasie, kiedy to
> wystąpi = nieszczęście.

na wejsciu zamontuj "zwykly" filtr wodny siatkowy - powinno wystarczyc. U
mnie na ten przyklad gwarancja gazowego przeplywowego podgrzewacza wody
(zwanego potocznie Junkersem)wymaga zamontowania filtra wody i filtra gazu
na wejsciu do junkersa. U mnie to wystarcza zeby wylapac wlasnie
takie"parchy" o jakich piszesz.