Re: Fin de siecle (za rok)...

1. Data: 2000-01-03 08:16:24

Temat: Re: Fin de siecle (za rok)...
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Malarz K.O.D. <g...@f...onet.pl>
Do: p...@n...pl <p...@n...pl>
Data: 1 stycznia 2000 02:44

> Lecz dzieki temu teraz wiem, ze pewnie
>potrafilbym znalezc jakas nowa, nawet latwiej niz to sobie wyobrazam,
>ale po prostu... nie chce

Well, znam to dobrze to uczucie. To chyba znaczy (u mnie to chyba wlasnie to
znaczy), ze sie do konca jeszcze nie wyleczyles z tamtej dziewczyny. Wiesz,
ja mam dosc podobnie, bo tez nie potrafie sobie wyobrazic, ze bede umial z
kims nowym rozmawiac. Ale to chyba taki post-zwiazkowy objaw.
Mam dosc podobne wrazenie, ze po kilku latach z jedna dziewczyna latwiej
jest znalezc kogos nastepnego. Bo, nie ukrywajmy, ze wiekszosc z nas jest
stworzona do tego, zeby tworzyc pary.
Jak mowi porzekadlo "nie bedzie ta? bedzie inna!"

Udanych lowow

Zyczy Grzegorz

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 2000-01-03 16:30:17

Od: g...@f...onet.pl (Malarz K.O.D.) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3 Jan 2000 09:16:24 +0100, g...@c...com.pl (Grzegorz
Bańbuła) urodzil taki oto txt:

> [...]
>ja mam dosc podobnie, bo tez nie potrafie sobie wyobrazic, ze bede umial z
>kims nowym rozmawiac. Ale to chyba taki post-zwiazkowy objaw.

No wiec ja nie zamierzam sie z niej wyleczyc, tylko walczyc!

> [...]
>stworzona do tego, zeby tworzyc pary.
>Jak mowi porzekadlo "nie bedzie ta? bedzie inna!"

Wierzysz w to? Bo ja nie. Przynajmniej nie teraz. A co wiecej teraz
wydaje mi sie, ze nigdy w to nie uwierze.

>Udanych lowow

Wolabym sie na nie nie wybierac. :)

--
L_M K.O.D.