dziwne pytanie

1. Data: 2000-01-02 20:48:58

Temat: dziwne pytanie
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chłopak zaprasza dziewczynę do kina to czy każdy płaci za siebie
(myślę, że tak by było chyba lepiej dla chłopaka)czy może on płaci?

--
Kasia

1. Data: 2000-01-02 22:16:42

Temat: Re: dziwne pytanie
Od: "Wotan" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote in message <_QOb4.9172$N3.209268@news.tpnet.pl>...
>Jeżeli chłopak zaprasza dziewczynę do kina to czy każdy płaci za siebie
>(myślę, że tak by było chyba lepiej dla chłopaka)czy może on płaci?
>
>--
>Kasia

To zalezy - jezeli jest to pierwsza randka (czy jak to sie tam teraz nazywa
;-) i chlopak wychodzi z inicjatywa, to wlasciwie on powinien zaplacic.
Jednak
uwazam, ze w stalym zwiazku zwyczaju takiego juz nie ma. Ja i moja
dziewczyna zawsze sie rozliczamy z wydatkow - placimy za siebie oddzielnie
lub dzielimy na pol. Jest to o tyle uzasadnione, ze nie zarabiamy jeszcze na
siebie.

Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2000-01-02 22:43:18

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a) w wiadomości: <_QOb4.9172$N3.209268@news.tpnet.pl>...
>Jeżeli chłopak zaprasza dziewczynę do kina to czy każdy płaci za siebie
>(myślę, że tak by było chyba lepiej dla chłopaka)czy może on płaci?
>
>--
>Kasia

Kazdy placi za siebie.
To jedyne rozsądne rozwiązanie.

PS - pytanie wcale nie jest takie dziwne.

Machalas

1. Data: 2000-01-03 08:21:58

Od: flyer <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Jeżeli chłopak zaprasza dziewczynę do kina to czy każdy płaci za siebie
> (myślę, że tak by było chyba lepiej dla chłopaka)czy może on płaci?
>
> --
> Kasia

A ile ty masz lat, dziecino? :))

1. Data: 2000-01-03 21:22:34

Od: "Gumeek" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zalezy od ludzi

w moim wypadku jesli zaprosze dziewczyne mam moralny obowiazek zaplcic,
jesli natopmiast ona mnie zaprasza to ona powinna zaplacic, ale w sumei w
90% wychodzi na to ze ja place za bilety a dziewczyna za 1wsze dwie kolejki
piwa :))

G.

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:_QOb4.9172$N...@n...tpnet.pl...