Re: Fin de siecle (za rok)...

1. Data: 2000-01-02 22:43:23

Temat: Re: Fin de siecle (za rok)...
Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Bańbuła napisał(a) w wiadomości:
<9...@g...newsgate.pl>...
>Czesc once again,

>Kazda sekundka zycia jest pieronsko (wyraz slaski) wazna.
>Viva la vie! Carpe diem planujac przyszlosc.
>
>Pozdrawiam i zycze CALEJ BRACI z LISTY PSYCH. extra przyszlego roku i oby
>nam serwery nie padly (lepiej serwery niz glowy).
>
>Pozdrawiam Grzegorz

NO własnie!
Przeciez nie mamy gwarancji na nastepne życie!
To nie chodzi o to, zeby przelatywac przez życie spiewajac "motylem jestem",
ale ,żeby dostrzegać wszystko, co warte zauwazenia i cieszyc sie tysiacem
rzeczy, które nas otaczaja.
I : "spieszmy się kochac ludzi..........." ks. Twardowski,
.
I : "zapomnijmy o własnej wazności......." Castaneda.

I : "wszystkiego dobrego...."
Bozena.