Firma FLYMO-sprzet ogrodniczy-opinie

1. Data: 2007-06-05 09:43:39

Temat: Firma FLYMO-sprzet ogrodniczy-opinie
Od: "kichu" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z Szanownych Grupowiczow uzywa kosiarek elektrycznych firmy FLYMO.
Przymierzam sie do zakupu modelu Venturer 340 i nie wiem czy nie beda to
pieniadze wyrzucone w bloto jak w przypadku w/w sprzetu marki bosch.
Dziekuje za wszelkie pozytywne i negatywne opinie.
Pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2007-06-05 18:32:12

Temat: Re: Firma FLYMO-sprzet ogrodniczy-opinie
Od: Tomek <t...@W...TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jun 2007 10:43:39 +0100, kichu napisał(a):

> Czy ktos z Szanownych Grupowiczow uzywa kosiarek elektrycznych firmy FLYMO.

Może nie kosiarkę, ale od 4 lat użytkuję podkaszarkę żyłkową Flymo. Od
początku 0 (zero :) ) problemów z urządzeniem, do tego idealnie działający
automat do wysuwania żyłki. Jakiś czas temu przez moją głupotę pękła szpula
do żyłki i nie było kłopotów z kupnem części zamiennej. Jeżeli jakość
kosiarek jest podobna to polecam.

ganek i "lamperia"
materac 7 polowy M&K Foam Koło - cos nie tak...
golarka phillips,a
agd markowe do domu i na prezenty
Kucenka elektryczna i montaż