Alarm bezprzewodowy Elmes

1. Data: 2007-06-05 10:32:23

Temat: Alarm bezprzewodowy Elmes
Od: "TO|\\/|EK" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ma ktoś może zainstalowany alarm bezprzewodowy firmy Elmes?
Jak to się sprawuje? Warto kupić?
http://www.sklep.e-system.com.pl/go/_info/?id=601

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2007-06-05 12:48:14

Temat: Re: Alarm bezprzewodowy Elmes
Od: "Greg" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TO|\/|EK" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Ma ktoś może zainstalowany alarm bezprzewodowy firmy Elmes?
> [...]

Wszystko zalezy co oczekujesz od takiego alarmu i jakie dodatkowe funkcje
mialby pelnic (oprocz dozoru pomieszczen). Ja zainstalowalem taki w firmie i
jak na razie sa zadowoleni.

Pozdrawiam
Grzegorz

3. Data: 2007-06-05 12:57:41

Od: "TO|\\/|EK" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mialby pelnic (oprocz dozoru pomieszczen). Ja zainstalowalem taki w firmie

Zadnych bajerów nie potrzebuję, chodzi mi o to czy dobrze spełnia swoje
podstawowe funkcje :)
Czy np. jest odporny na zakłócenia i nie włącza się bez potrzeby.

4. Data: 2007-06-06 06:05:41

Od: "Greg" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadnych bajerów nie potrzebuję, chodzi mi o to czy dobrze spełnia swoje
> podstawowe funkcje :)
> Czy np. jest odporny na zakłócenia i nie włącza się bez potrzeby.

Jak na razie zadnych falszywek nie bylo, a jesli chodzi o zaklocenia - coz:
jak kazdy system radiowy moga sie nakladac jakies czestotliwosci, centralka
Elmesa ma funkcje podgladu "poziomu tla", a przed docelowym zalozeniem
czujek mozna sprawdzic dodatkowym miernikiem poziomu sygnalu czy nie jest to
na granicy zasiegu widocznosci radiowej. Ja osobiscie jestem zadowolony z
mojej instalacji, za ta cene trudno znalezc cos lepszego w tej kategorii
sprzetowej i z taka funkcjonalnoscia. Chociaz gdyby nie bylo koniecznosci
zrobienia calej instalacji bezprzewodowo, wolalbym jednak przewodowe czujki.

Grzegorz

Firma FLYMO-sprzet ogrodniczy-opinie
ganek i "lamperia"
materac 7 polowy M&K Foam Koło - cos nie tak...
golarka phillips,a
agd markowe do domu i na prezenty