Krono Original - dramatycznie niska jakosc

1. Data: 2007-06-05 12:24:01

Temat: Krono Original - dramatycznie niska jakosc
Od: "Brent" <b...@w...pl_wywal> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w trakcie urzadzania domu i mam problem
z panelami tej firmy. Maja podobno klase A4,
tymczasem wystarczy wpuscic na nie psa i juz zostaja
drobne rysy. O wytrzymalosci na przesuwanie mebli
w ogole nie ma co mowic. Dramat. Nadaja sie co
najwyzej do sypialni, gdzie chodzi sie w kapciach.

Jakby tego bylo malo, we wszystkich paczkach
jest potworna ilosc trocin i wszelakiego brudu,
a co drugi panel ma delikatne ryski prostopadle
do drugiego boku, jakby penele rysowaly sie
juz w fabryce, przy wrzucaniu do paczki.

Niestety te wszystkie rzeczy wyszly dopiero
po ulozeniu znacznej czesci podlogi, gdy zaczelismy
po niej chodzic i z przerazeniem obserwowac,
jak co chwile powstaja nowe rysy. Wtedy tez
zaczelismy sie dokladnie przygladac wszystkim
panelom i odkrylismy, ze juz w paczkach sa
porysowane. Inna sprawa, to duzo paneli odpadajacych
z powodu uszkodzonych zamkow i dziwnych,
niebieskich kresek. Ale to mniejszy problem.

Czy ktos z Was mial juz podobne problemy
i ma jakies rady? Zlozylem juz rekamacje, jutro
przyjezdza ktos od producenta i chcialbym byc
jak najlepiej przygotowany na ta rozmowe.

Panele to Krono Original Dab Umbria.
Ze swoich zrodel wiem, ze nie jest to pierwszy
problem z wytrzymaloscia paneli tej firmy na
rysowanie. Swoja droga to jakas paranoja,
przeciez daja 15 lat gwarancji na cos, co po
kilku tygodniach wyglada zdecydowanie gorzej,
niz moje 10-letnie Pergo w mieszkaniu....

Pozdroovka i z gory dzieki za pomoc,
Brent

2. Data: 2007-06-06 18:53:02

Temat: Re: Krono Original - dramatycznie niska jakosc
Od: "Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Mam dokładnie te same panele, i DOKŁADNIE TE SAME problemy. Jesli to jest AC4...
nawet koła odkurzacza zostawiają rysy, za niedługo kapcie będe filcem podklejał.
Dramatycznie niska twardość. Daj znać proszę, czy coś wskórałeś.
Pozdrawiam
Raff

3. Data: 2007-06-06 19:12:27

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raff napisał(a):
> Cze?ć,
> Mam dokładnie te same panele, i DOKŁADNIE TE SAME problemy. Jesli to jest AC4...
> nawet koła odkurzacza zostawiajš rysy, za niedługo kapcie będe filcem podklejał.
> Dramatycznie niska twardo?ć. Daj znać proszę, czy co? wskórałe?.

moze gdzies w necie znajdziecie parametry jakim powinny odpowiadac
panele AC4 i powolujac sie na to piszczie reklamacje...
To nic nie kosztuje a moze cos wskuracie..np wymiane...

--
Pozdrawiam - T0SIA

4. Data: 2007-06-07 10:41:26

Od: "Brent" <b...@w...pl_wywal> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podklejał.
> Dramatycznie niska twardość. Daj znać proszę, czy coś wskórałeś.

Aktualny stan rzeczy wyglada tak:

- jest to "dekor", na ktory firma ma najwiecej reklamacji

- produkowane to jest tak, ze nie dziwie sie niskiej trwalosci,
mianowicie wzor i kolor to podobno nadruk na papierze,
ktory jest nastepnie utwardzany jakims paskudztwem i pod
cisnieniem nakladany na HDF czy jakos tak; czyli
wierzchnia warstwa to utwardzony papier...

- prostopadle do dluzszego boku ryski najprawdopodobniej
nie powstaly przy wrzucaniu do paczek, ale OD LAP
MASZYNY PAKUJACEJ - czyli jakosc jest tak niska,
ze panele nie wytrzymuja przejscia przez linie produkcyjna

- od producenta przyjechal dosyc mily i wygladajacy na
rozsadnego facet, ktory sam byl zdziwiony stanem, w jakim
panele sa juz w paczkach - nie zdziwil sie natomiast ich niska
jakoscia, potwierdzil moja informacje, ze na ten wzor jest
duzo reklamacji

- facet spisal protokol reklamacji, wzial kilka sztuk paneli
i pojechal - podobno ich laboratorium ma badac te panele,
ciekaw jestem tylko, po co...

- maja teraz do 14 dni na rozpatrzenie raklamacji

- nie odpuszcze producentowi, bo mam tego gowna 400m,
z czego 230 juz ulozone...

- co ciekawe, ta sama firma produkuje jakies rustykalne
panele klasy AC3 (kupil je sasiad) i sprawiaja wrazenie
duzo twardszych - moze utwardzacz powoduje bledniecie
koloru i do ciemnych paneli daja go mniej?

I na koniec pytanie - czy sa na rynku podobne panele, ale
innego producenta? Mam juz niestety dobrane pod kolor drzwi,
a ze kolor jest charakterystyczny, kiepsko by to wygladalo
z inna podloga...

Pozdroovka,
Brent

5. Data: 2007-06-07 11:17:46

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Brent napisał(a):
> [...]
> cisnieniem nakladany na HDF czy jakos tak; czyli
> wierzchnia warstwa to utwardzony papier...

chyba wszystkie panele sa tak produkowane

Sierp

6. Data: 2007-06-07 11:56:22

Od: "Brent" <b...@w...pl_wywal> szukaj wiadomości tego autora

> chyba wszystkie panele sa tak produkowane

Bardzo mozliwe, aczkolwiek mam wrazenie,
ze w moich niezniszczalnych Pergo mozna wyodrebnic
oddzielna warstwe utwardzacza, a w Krono wyglada
to jak jedna, nieslychanie cieniutka warstewka.

Ale OK, to co dla laika wydaje sie konstrukcja za slaba,
przy odpowiednim wykonaniu moze byc jak najbardziej
wystarczajace. Ale jak widac, tutaj wystarczajace nie jest...

Zreszta Pergo sa zupelnie inne w "dotyku". Nawet mocno
docisniety klucz slizga sie po nich nie zostawiajac najmniejszego
sladu, ten sam klucz tak samo docisniety nie tylko rysuje
Krono, ale ZOSTAWIA WGNIECENIE. Te panele sa
niewiele twardsze od stolu z Ikei.

Pozdroovka,
Brent

Alarm bezprzewodowy Elmes
Firma FLYMO-sprzet ogrodniczy-opinie
ganek i "lamperia"
materac 7 polowy M&K Foam Koło - cos nie tak...
golarka phillips,a