Flirtujecie przez sieć?

31. Data: 2003-09-18 15:07:36

Temat: Re: Flirtujecie przez sieć?
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bkch5l$j1i$1@news.onet.pl...
> Sumienie - owszem. Chociaż wydaje mi się, że łatwiej "zbłądzić", kiedy
> poza słowami (net), mamy słowa, wygląd, gesty, minę, artykulację,
rzeczywistą
> możliwość...

W realu łatwiej zdać sobie sprawę z ewentualnych konsekwencji, czyli hamulce
u osobników myslących powinny być dobrze wyregulowane. Net jest natomiast
medium nowiuśkim i mniej przez to rozeznanym, stąd można czasem nie zdawać
sobie sprawy z mozliwości "poślizgnięcia się". Przynajmniej ja tak odbieram,
na początku w necie byłem bardzo ostrożny :)

Pozdrawiam
Andrzej

32. Data: 2003-09-18 15:12:45

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
..
> Istota Aneta widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając
>
> Czyli prawdopodobieństwo, że to jednak nie on jest duże.

Podoba mi się to :))))))) Wyobrażasz sobie, puchaty, takie coś w realu, rano
się budzisz ......a tu niespodzianka :))))) :
1. To Twoja żona ............spodziewałeś się czegoś innego :)))
2. To nie Twoja żona .......spodziewałeś się że to będzie ona :)))

Pozdrawiam
Andrzej

33. Data: 2003-09-18 17:15:26

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Oasy widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> [...]
> 1. To Twoja żona ............spodziewałeś się czegoś innego :)))
> 2. To nie Twoja żona .......spodziewałeś się że to będzie ona :)))

Ja tak mam po "lepszej" imprezie. :-)))

puchaty, czasem zadziwiony następnego dnia: kim jest ten facet, który nie
umie ogolić się szczoteczką do zębów...

34. Data: 2003-09-18 18:26:51

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Oasy wyklawiaturzyl(a):

> Mógłbyś bardziej szczegółowo opisać co ona Ci takiego przez to GG zrobiła że
> masz takie dylematy?

moze cyberseks?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

35. Data: 2003-09-18 18:45:14

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem careloss wyklawiaturzyl(a):

> Flirtujecie przez siec?
> Czy uwazacie, ze to jest nie fair wobec Waszych TZ?

dopoki nie masz ochoty na spotkanie z nieznajoma w realu to wszystko ok.

36. Data: 2003-09-18 18:56:47

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <s...@k...russia>, ze
B...@k...russia twierdzi...
|Latem careloss wyklawiaturzyl(a):

|dopoki nie masz ochoty na spotkanie z nieznajoma w realu to wszystko ok.

Znowu wszystko kwestia wspolnych (z TZ) ustalen.

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

37. Data: 2003-09-18 19:15:56

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale gdyby flirtował, niezaniedbując pracy, ani ciebie?

Gdyby flirtował niesystematycznie, nie z jedną osobą, to jestem mu w stanie
pozwolić na taką rozrywkę (sobie tez na analogiczna).

boniedydy

38. Data: 2003-09-18 19:15:56

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> powazne, jak zdrada.

Ale gdyby flirtował, niezaniedbując pracy, ani ciebie?

Eulalka czasem.....

39. Data: 2003-09-18 19:17:15

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Jak tak już sobie kadzimy, to może na priva ? ;-)))

..... poflirtować???? ;-)

Eulalka - zaciekawiona

40. Data: 2003-09-18 19:17:55

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Jakub Slocki wyklawiaturzyl(a):

> Znowu wszystko kwestia wspolnych (z TZ) ustalen.

ale chodzi o wlasne sumienie, poki TZ nie wie.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

OT - do "frakcji śląskiej"
Rodzinny dom dziecka/Pogotowie opiekuncze
mdło mi, jak to czytam
matka
samotna matka i podatki