Re: Fluid.

Data: 2003-07-03 17:11:54
Temat: Re: Fluid.
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl>

Użytkownik "Marta " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:be1l3s$aqh$1@inews.gazeta.pl...

> Wiesz o tej firmie jeszcze nie slyszalam.
> Czy dostane go w drogerii?
> Mam nadzieje, ze nie bede miala problemu z jejgo znalezeniem.

Kiedyś kupowałam Dermacol w małych perfumeriach 'starego typu" - czyli tam
gdzie można było kupić wszystko:-)))
Ten podkład jest dość ciężki i trzeba wprawy żeby po nałożeniu efekt był
dobry - trzeba dobrać odcień jak najbardziej zbliżony do koloru skóry i
nakładać naprawdę niewielką ilość starannie go rozprowadzając. Nie należy
zapominać o szyi i uszach żeby twarz nie robiła wrażenia maski. Ponieważ
kosmetyk jest bardzo mocno kryjący to nie wolno zapomnieć o nałożeniu różu i
ewentualnie pudru brązującego żeby przywrócić linie na twarzy - inaczej
twarz będzie wyglądała płasko. Przy tłustej i mieszanej cerze konieczne będą
poprawki w ciągu dnia - ten podkład zawiera więcej tłuszczu niż fluidy, więc
po pewnym czasie cera może się błyszczeć. Ale jak już się nauczysz go
nakładać i przyzwyczaisz do niego to na pewno będziesz zadowolona z efektu -
myślę że nawet nie będziesz potrzebowała dodatkowo stosować korektorów:-)
DominikaNM