Fluor : ile?

11. Data: 2014-07-02 18:56:55

Temat: Re: Fluor : ile?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie Twoje jest bez sensu ...
Pszeciwnie.

> nie każdy człowiek tak samo przyswaja różne skladniki, więc jednemu
> wystarczy minimalna ilość w produktach, żeby miał nadmiar, a inny może pić
> fluoryzowaną wodę
Prawda. Rużnice dodatkowo wynikają z tego, że pierwiastek ten kumuluje się w
organiźmie.
Jeśli więc ktoś latami nie filtrował wody, wtedy ma nadmiar skomulowanego
fluoru i długo nie będzie odczuwał konsekwencji zbyt małej podaży fluoru w
diecie. Więcej: brak fluoru w diecie będzie dla niego leczniczy.

Jeśli ktoś długo filtrował wodę będzie mu tego pierwiastka brakować, jednak
nie polecam stosowania nawet na krutko wyłącznie kranowej wody, jest zbyt
szkodliwa, ma zbyt wiele zanieczyszczeń, także typu nieusuwalnego pszez
gotowanie: hlor, azotany i azotyny, żelazo i inne.

> Poza tym przeczytaj uważnie artykuł - fluor jest już w tak wielu
> produktach spożywczych i kosmetycznych (prócz wody),
Jest, ale nie zaspokaja zopotszebowania organizmu w ten pierwiastek.
Internet podaje, że codzienna dieta poza wodą dostarcza około " 0,3-0,5 mg,
natomiast toksyczna powyżej 20 mg. Dla dorosłego człowieka nieszkodliwa
dzienna dawka fluoru wynosi około 1 mg, a dawka około 5 mg może powodować
fluorozę. Pierwiastek ten akumuluje się w organizmie człowieka, jeżeli
dzienna dawka przekracza 3 mg." zrudło:
http://motyl.wordpress.com/2008/04/19/moje-zdrowie-f
luor-szkodzi-zdrowiu/#more-222

Wynika z tego, że jednak codzienna dieta bez fluoru w wodzie nie zaspokaja w
pełni zapotszebowania człowieka, a to prowadzi do niebezpiecznej osteoporozy
w starszym wieku i bulu kości w młodszym.

>... patrz na skład produktów spożywczych, ...
NIe ma tam praktycznie nigdy fluoru.

> Fluoru Ci na pewno nie braknie,
Śladowo ostatnio brakowało.

Dodatkowo można policzyć dokładnie fluor wprowadzany do organizmu moim
programem do kturego link jest w stopce. Jednak wynik ktury da program, poza
sumą spożytego fluoru, będzie błędny- program źle odpowie na pytanie czy
dawka fluoru jest dostateczna, czy zbyt wielka, ponieważ wprowadzane tam
dane dotyczące zapotszebowanie na podstwie tablic z pierwszego postu są
prawdopodobnie błędne.
Podano tam zapotszebowanie na fluor zwykle powyżej 3mg, a ta dawka według
cytatu powoduje kumulowanie się fluoru w organizmie, i jest szkodliwa bo
kumulacja fluoru prowadzi do odwapnienia kości, czy usuwania wapnia z
organizmu.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

12. Data: 2014-07-02 19:24:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Jul 2014 18:56:55 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> cytatu powoduje kumulowanie się fluoru w organizmie, i jest szkodliwa bo
> kumulacja fluoru prowadzi do odwapnienia kości, czy usuwania wapnia z

Ajtam-ajtam.

13. Data: 2014-07-06 10:25:22

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-02 09:13, Stokrotka pisze:

> [...]
>
> Pytanie to wynika stąd, że woda gruntowa lub kranowa jest zwykle bogatym
> źrudłem fuoru, a filtrowana jest go racej pozbawiona.

W twoim przypadku co najmniej 1 litr na godzinę

--
Sonn

14. Data: 2014-07-06 12:49:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Jul 2014 10:25:22 +0200, Sonn napisał(a):

> W twoim przypadku co najmniej 1 litr na godzinę

Tobie przedawkowano - to widać.

15. Data: 2014-07-06 21:02:14

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-06 12:49, Ikselka pisze:

> Tobie przedawkowano - to widać.

Zapoznaj się najpierw z "tfurczościa" tej trollicy, a potem komentuj

--
Sonn

16. Data: 2014-07-06 21:09:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Jul 2014 21:02:14 +0200, Sonn napisał(a):

> Zapoznaj się najpierw z "tfurczościa" tej trollicy, a potem komentuj

Twoja tfurczość polega tylko i wyłącznie na jej deprecjacji tylko dlategio,
że Ci się "nie podobie bo tak", więc sorry, ale ponieważ merytoryki u
Ciebie zero - bijesz na głowę "trollicę". A jej twórczość znam i nic do
niej nie mam, bo nie obraża tutaj nikogo - w przeciwieństwie do takich
"występowiczów" jak Ty, których jest tutaj cały tłum. Wystarczy napisać coś
co im burzy ogląd świata i od razu się ujawniają ze swoim obciążeniem,
obrażając.
Nie pasi - nie czytaj :->

oszustwo w EWUŚ
Kalkulator Cholesterolu w internecie - czy to wiarygodne
Co za bezwstydne rzeczy pokazują w tym internecie!!!
O czym może świadczyć taki wygląd spermy?
Może jeszcze ktoś...