Re: ,,Foo!d"

Data: 2018-10-27 11:41:05
Temat: Re: ,,Foo!d"
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2018-10-26 o 16:14, XL pisze:

>>> Bo go zeżrą.
>> Nie ma widać zapotrzebowania.
> Jest.

Pewnie widza, ale widz i jego oczekiwania to coś na końcu kolejki.

> Jest zapotrzebowanie, ale nie ma realizatora. Wiadomo, dlaczego - Żydzi
> trzęsą sponsoringiem i mediami. Taki film NIE UJRZAŁBY ekranu kinowego.

I tu widzę szansę dla Smarzowskiego. Nie musi być to jakieś kosztowne
arcydzieło, wystarczy kameralny filmik o np losach żydowskiego nadzorcy
w getcie z czasów IIWŚ. Ma gwarancję rozgłosu i (nie)sławy że Kler przy
tym to nic nie znaczący pikuś.

> Bo to temat tabu!
> ?

Podobno mamy wolność, jakie więc tabu?

> Dokładnie tak.

> ???
> Straszne!

Do dziesiątej potęgi
>:o

> Gdzie Ty za oknem widzisz chłopa? No weźże się przyjrzyj - to PRODUCENT.

Prawdziwych chłopów już nie ma. Nawet ci małorolni zabawiają się w
wielkich producentów, i w zdziczeniu im nie ustępują.