Re: ,,Foo!d"

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ,,Foo!d"
From: XL <i...@g...pl>
<5bd3093a$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd33919$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd3464f$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd348e6$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 27 Oct 2018 12:33:41 GMT

<Kviat> wrote:

> LOL :)

> Nie. Z podręcznika historii.
> Ale skąd ty to możesz wiedzieć?

> Nie. W każdym.

> A wiesz ilu chrześcijanie spalili na stosach? O krucjatach i wyżynaniu
> ludzi w Ameryce z litości nie wspomnę.

> Oczywiście. I to usprawiedliwia morderców religiantów.
> Tyle razy cię uczyłem, że tylko idiota usprawiedliwia kradzież i
> morderstwa tym, że "abo oni też kradną i mordują", ale oczywiście nie
> [...]

Ty-mnie? Chyba w marzeniach.
:-))

> że dzięki lewactwu masz 8-mio godzinny dzień pracy

Ja mam akurat ilechcęgodzinny.

> prawa wyborcze. Gdyby nie lewacy, to nie miałabyś okazji kompromitować
> się w debacie TV. Ale nie dotarło.

Bo uczyć to trza umić. To po pierwsze.
Po drugie - uczyć to ja, ale nie mnie.
A po trzecie i najważniejsze - lewactwo żałośnie podpina się pod
naturalne!!!społeczne przemiany w wyniku rewolucji przemysłowej i 1 Wojny
Światowej jak g...o do okrętu i krzyczy ,,Płyniemy!"
LOL
Jedyna bezpośrednia ,,zasługa" lewactwa to to, że przez ponad pół mojego
życia żyłam w zniewolonym czerwoną komuną kraju, sprzedanym w Jałcie
dzikiemu Azjacie Stalinowi.
W kraju, w którym wtedy za kwiaty w ogródku, pomalowany płot i
biało-czerwoną flagę w oknie na 3 maja czekały człowieka represje.
Lewactwo- robactwo!

> Zresztą, twój Jezus był modelowym lewakiem, co jest wystarczającym
> dowodem na to, że masz bałagan w głowie.

Zmień ten podręcznik na normalny.

--
XL