Formatowanie postow [w kwestii formalnej]

21. Data: 2005-02-09 18:38:10

Temat: Re: Formatowanie postow [w kwestii formalnej]
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> W kwesti formalnej: to owszem, dwie kreseczki ale *ze* spacją na
> końcu.

:-)
masz oczywiscie racje
:)))
--
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

22. Data: 2005-02-09 19:39:23

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto wrote:

> Michał, przecież walisz głową w mur. :)

Witaj z powrotem. Wale czy nie wale, ale kropla drazy kamien.
To, ze sie przestawilem z OE na Thunderbirda to czesciowo
Twoja zasluga.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

23. Data: 2005-02-09 19:42:43

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL... :))

Ale o co chodzi?

MSPANC

Michał, przecież walisz głową w mur. :)

*Habeck*
- Schutzbach

24. Data: 2005-02-09 19:46:43

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2005 20:42:43 +0100, Habeck Colibretto
<h...@N...gazeta.pl> wrote:

>Michał, przecież walisz głową w mur. :)

Niekoniecznie...
Zaletą tej grupy jest fakt, że panuja tu omalże familijne stosunki i
userzy nie obrażają się na takie uwagi.
Takie uwagi jak Michała (raz na jakis czas) mogą pomóc nam lepiej sie
komunikować.
OE quote fix kilka osób zainstalowało...
--
Guru optymistyczny
www.sepy.pl

25. Data: 2005-02-09 19:55:34

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Feb 2005 19:39:23 GMT, Michal Misiurewicz
<m...@i...rr.com> wrote:

>Witaj z powrotem. Wale czy nie wale, ale kropla drazy kamien.
>To, ze sie przestawilem z OE na Thunderbirda to czesciowo
>Twoja zasluga.

Michale - będę Cię wspierał :-)
Dla rozrzutnych Forte Agent, dla Krakusów 40tude Dialog, dla
niereformowalnych dobre rady...
--
Guru
www.sepy.pl

26. Data: 2005-02-09 20:07:18

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:syax6bdykaec$.dlg@habeck.pl...

> ROTFL... :))
>
> Ale o co chodzi?
>
> MSPANC
>
> Michał, przecież walisz głową w mur. :)

Chyba masz rację ...;((((

Pozdrawia Kaśka po przeczytaniu kilkudziesięciu postów przed chwilą

27. Data: 2005-02-09 20:09:33

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2005 21:07:18 +0100, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

>Pozdrawia Kaśka po przeczytaniu kilkudziesięciu postów przed chwilą

używajaca OE, bez Quote Fixa, bez deklaracji charsetu, bez delimitera,
ale o dziwo dobrze cytujaca ;-))))
--
Guru optymista
www.sepy.pl

28. Data: 2005-02-09 20:16:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.02.2005, o godzinie 20.39.23, na pl.rec.ogrody, Michal Misiurewicz
napisał(a):

> Witaj z powrotem. Wale czy nie wale, ale kropla drazy kamien.
> To, ze sie przestawilem z OE na Thunderbirda to czesciowo
> Twoja zasluga.

Miło mi. Mam nadzieję, że teraz lepiej Ci się na grupach "używa". :) TB
jest przyjemny jak klient pocztowy, ale 40tude go bije jak czytnik grup.
Nadal polecam Dialoga. :))

*Habeck*
- Schutzbach

29. Data: 2005-02-09 20:21:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.02.2005, o godzinie 20.46.43, na pl.rec.ogrody, Guru napisał(a):

> [...]
> komunikować.
> OE quote fix kilka osób zainstalowało...

Jakieś 4 miesiące temu zwracałem na to uwagę i muszę przyznać Ci rację -
rzeczywiście panują tu familijne stosunki - jak w mafii. :) Znaczy chciałem
przez to powiedzieć, że familijne i hermetyczne. :)

*Habeck*
- Schutzbach

30. Data: 2005-02-09 20:24:02

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.02.2005, o godzinie 21.07.18, na pl.rec.ogrody, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

> Chyba masz rację ...;((((

A Ty się nie wtrącaj! ;P :)

> Pozdrawia Kaśka po przeczytaniu kilkudziesięciu postów przed chwilą

Zmień w końcu ten czytnik miśku. Z korzyścią dla wzroku i Twojego czasu.

*Habeck*
- Schutzbach

pustynnik
ciekawostki ogrodnicze