Formatowanie postow [w kwestii formalnej]

51. Data: 2005-02-09 22:12:49

Temat: Re: Formatowanie postow [w kwestii formalnej]
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Feb 2005 23:01:02 +0100, richo nazca
<n...@n...nospam.com.pl> wrote:

>To dołożę jeszcze platformę i system ;-)

Nawet nie blużnij... mam nadzieje zę nie miałeś na myśli G5, tfu, tfu,
tfu...
Co do systemu to jestem nieortodoksyjny :-)
--
Guru zbulwersowany

52. Data: 2005-02-09 22:37:36

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości

> Tu przyznaję wpadłem we własne sidła :-) Nie wiem jak sie wyplątać.
> Hmm, podejdźmy wiec do sprawy dyplomatycznie:
> "O dziwo" oznacza, ze /me jest zaskoczony faktem, iz kobieta robiąca
> tyle netykietowych błedów mimo wszystko dobrze cytuje... (kiepski
> wykręt, ale lepszego nie mam)

O wypraszam sobie, są różne błędy. Jedne zależą o Billa (myśłam, że Otlook
jest ok, skoro piszę na grupę, widzę co piszę i mogę to bez problemu
odczytać), a drugie od sposobu myślenia....cytowanie zależy od myślenia więc
dlaczego się dziwisz, że potrafię wyciąć co zbędne a zostawić co potrzebne?
:)) Powyższa odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje ;)

Co do reszty postaram się poprawić, ale przyznaję, ze przyzwyczajalska
jestem i żal mi zostawić mojego biednego outlooczka :(

Pozdrawiam
Kaśka

53. Data: 2005-02-09 22:38:31

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1lit80o52m6n3$.dlg@habeck.pl...
> Dnia 09.02.2005, o godzinie 21.48.37, na pl.rec.ogrody, Guru napisał(a):
>

> W takim wypadku dyplomatycznie już się nie da. Dobrze, że to grupa
ogrody -
> kwiatów pod dostatkiem. :)

Ale Guru kwiatów ma mało ciężka sprawa ;))

Pozdrawiam
Kaśka

54. Data: 2005-02-09 22:39:37

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):

> Nawet nie blużnij... mam nadzieje zę nie miałeś na myśli G5, tfu, tfu,

Czemu nie? Zresztą są inne ...mini :-)

> Co do systemu to jestem nieortodoksyjny :-)

Słabo znam XP, bo i nie mam po co ;-)

--
richo

55. Data: 2005-02-09 22:43:53

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2005 23:37:36 +0100, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

> [...]
>dlaczego się dziwisz, że potrafię wyciąć co zbędne a zostawić co potrzebne?

Bill z niewidomych powodów olewa OE, jest to najgorszy produkt w jego
stajni. Serio. Ja kocham produkty MS, naprawdę, ale OE jest chyba
niechcianym dzieckiem.

Nie dziwię sie ze potrafisz poprawnie cytować, dziwie sie, że umiejąc
porawnie cytować (co oznacza walke z nawykami OE) nie masz ochoty na
doprowadzenie formy swoich postów do pełnej zgodnosci z Netykietą.

>:)) Powyższa odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje ;)

Oj ja biedny... co ja jeszcze mogę? Dysgrafikiem jestem i więcej
mógłbym tet_a_tet wyjaśnić...

>Co do reszty postaram się poprawić, ale przyznaję, ze przyzwyczajalska
>jestem i żal mi zostawić mojego biednego outlooczka :(

Błąd..

>Pozdrawiam
>Kaśka

Też..
--
Guru

56. Data: 2005-02-10 10:24:01

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:2FoOd.1345$ZR4.416@fe2.columbus.rr.com...
> Pojawilo sie sporo nowych osob na grupie, wiec chyba czas przypomniec
> pare podstawowych zasad. (...)

Myślę, że każdemu przyda się lektura strony
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

pozdrawiam Krycha

57. Data: 2005-02-10 12:44:26

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Je generalnie słabo reformowalna jestem i zmian nie lubię, do Dialoga
> zmusił mnie mąż - przyznaję bardzo sympatyczny i przyjazny w obsłudze:)

Rozumiem, ze mąż sympatyczny - za innego pewnie byś nie wyszła, ale że
przyjazny w obsłudze? Tak dla każdego? ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

58. Data: 2005-02-10 13:27:11

Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):

> Dla rozrzutnych Forte Agent, dla Krakusów 40tude Dialog, dla
> niereformowalnych dobre rady...

Dla Krakusów, także tych wirtualnych :-), jest jeszcze XanaNews.

--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.

59. Data: 2005-02-10 15:16:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2005 13:44:26 +0100, Krystyna Chiger napisał(a):

> Rozumiem, ze mąż sympatyczny - za innego pewnie byś nie wyszła, ale że
> przyjazny w obsłudze? Tak dla każdego? ;)

<lol>

Oczywiście, że przyjazny w obsłudze, tyle że nie pisałam iż dla każdego;)
Wymaga tylko stosownego oswojenia, dla jednych jednostek czas oswajania
może wydawać się zbyt długi, ale jeśli ktoś to przetrzyma to raczej nie
żałuje:)

Pozdrawiam
Marta

60. Data: 2005-02-10 15:51:59

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A mnie nie interesuje, że Ciebie to nie interesuje i kółko sie zmyka. Twój
> post w tej chwili też jest nieogrodowy :))

Aleś mu dokopała, tak trzymać.

Pozdrowienia,
Jan_jr

pustynnik