Forum dla młodych małżeństw

21. Data: 2005-12-12 13:54:43

Temat: Re: Forum dla młodych małżeństw
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze_usun_podkreslenia napisał(a):

> Można być na prawdę szczęsliwym małżeństwem (i to już niemłodym)
> posiadając odrębne rachunki w banku i odrębne konta mailowe.

Ale mozna też być szczęśliwym małżeństwem posiadając wspólne konta? Czy
jest już Jedyna Słuszna Dyrektywa?

> To ja tez się czepię, ale dla mnie zachowanie własnej autonomii w
> małżeństwie było bardzo ważne od samego początku aż do teraz.

No, ale Aga i Woj moga mieć inaczej, to ich sprawa.

Justyna, ze wspólnym kontem i osobnym emailem
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

22. Data: 2005-12-12 15:32:16

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "est" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie radzę tutaj. To jest chora grupa opanowana przez agresywne
> frustratki po przejściach, które tępią normalne, zdrowe poglady na
rodzinę.

Uważaj, bo Cię zjem! Am,am, am!!!!

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

23. Data: 2005-12-12 15:33:54

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Jakoś nie zauważyłam.

Nie mogłaś. Obawiam się, że według kryterium przedpiszcy podchodzisz pod
frustratkę po przejściach i to tępiącą :-))).

> BTW - rozumiem, że na tym przyzwoitym forum mieliby prawo głosu tylko
> normalni małżonkowie przed przejściami i bez problemów?

No a jak. Bo te po przejściach to sama wiesz. Ladacznice i sfrustrowane do
tego.
:-)))

24. Data: 2005-12-12 15:35:33

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:dnjo1h$2h4u$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
posiadając
> odrębne rachunki w banku i odrębne konta mailowe.

I można również mieć wspólne i być szczęśliwym małżeństwem. Obawiam się, że
istota małżeńskiego szczęścia znajduje się w zupełnie innym miejscu :-)))

25. Data: 2005-12-12 15:38:00

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Ale tu nie chodzi o żaden brak zaufania, tylko normalną wygodę...

Jola, z całym szacunkiem, ale co to Cię obchodzi? Wpływa to jakoś na ich
inteligencję, wiedzę czy cokolwiek innego co EWENTUALNIE powinno Cię
interesować? Co Cię obchodzi czy mają wspólne konto, maila, szczoteczkę do
zębów? Chyba tym razem o samą przyjemność przy...lenia się (bo przyczepienia
się to za mało powiedziane) Ci chodzi :////

26. Data: 2005-12-12 16:00:18

Od: "a...@v...pl" <A...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> wrote in message

> Na przykład. O seksie można napisać na pl.soc.seks(.moderowana), o
> dzieciach na pl.soc.dzieci(.starsze), o jedzeniu na pl.rec.kuchnia, a
> ponarzekać na pl.pregierz. Nie widzę, co może zostać na grupę "dla
> młodych małżeństw".

Zupełnie nie zrozumiałaś. Nam chodziło, że takie pytanie jak Ty zadałaś,
można zadać każdej grupie. Po co grupa "soc.rodzina" skoro mogą być
grupy "soc.on" i "soc.ona" i piszac na obie grupy (a do tego jeszcze na
"soc.dziecko") ma się to samo co pisząc na "soc.rodzina". A nam zależy
na czymś, co jest bardziej dla ludzi, takich jak my. Spotykamy się z
podobnymi parami. Czasem więcej niż parami:) Mamy podobne problemy,
podobne zainteresowania. Ich nie mają podstarzali tatusiowie w wieku
dziadków, nastolatkowie, rozwódki, kawalerowie, czy panny czy babcie.
Dlatego szukamy czegoś dla nas.

pozdrawiamy

27. Data: 2005-12-12 16:04:26

Od: "a...@v...pl" <A...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message

> A tutaj nie można tego robić?

Oczywiście można i napewno będziemy tutaj pisać! Ale tutaj wiele osób
nie ma rodziny albo jest starszych od nas a przez to ma inne problemy
niż my. My chcemy sobie po prostu poplotkować o dzieciaczkach, pogadać o
weekendzie, zastanpwić się jaki wózek kupić albo samochód rodzinny.
Pewnie nie będzie to ciekawe dla wszystkich i nie będzie to w profilu
grupy.

Pozdrawiamy

28. Data: 2005-12-12 16:10:30

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a...@v...pl" :

> [...]
> weekendzie, zastanpwić się jaki wózek kupić albo samochód rodzinny.
> Pewnie nie będzie to ciekawe dla wszystkich i nie będzie to w profilu

To jak najbardziej jest w profilu grupy.
Z tym że "jaki wózek" to zdecydowanie na pl.soc.dzieci tam są przeważnie
młodzi rodzice (w różnym wieku), a "jaki samochód" to chyba na grupę o
samochodach ;-)
Zbytnie rozdrobnienie moim skromnym zdaniem szkodzi forom i grupom, jak się
poczyta o problemach innych, którzy są w innej sytuacji niż my - to się ma
szersze horyzonty (to oczywiscie mój pogląd).

Pozdrowienia.

Basia

29. Data: 2005-12-12 16:10:58

Od: "a...@v...pl" <A...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"est" <e...@w...pl> wrote in message

> Nie radzę tutaj. To jest chora grupa opanowana przez agresywne
> frustratki po przejściach, które tępią normalne, zdrowe poglady na
> rodzinę.

To dobrze! Nas wyrzucili z jednych zajęć na kursie przedmałżeńskim (to
było pare lat temu, więc i kursy inaczej wyglądały pewnie) za
chichotanie się, gdy ksiądz mówił nam o istocie małżeństwa:))) Też nie
mamy zdrowych poglądów na rodzine:))) Ale mamy zdrową rodzinę:)))

30. Data: 2005-12-12 16:13:16

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 12 Dec 2005 17:00:18 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <A...@v...pl> i powiedziała:

> Zupełnie nie zrozumiałaś.

Zgadza się. Dalej zupełnie nie rozumiem.

> [...]
> grupy "soc.on" i "soc.ona" i piszac na obie grupy (a do tego jeszcze na
> "soc.dziecko") ma się to samo co pisząc na "soc.rodzina".

Widać nikt nie zadał, bo nie ma grupy soc.on i soc.ona (jak ona ma problem z
ciuchami, to idzie na rec.uroda; jak on ma problem z potencją, to idzie na
soc.seks).

Jest za to soc.rodzina, która obejmuje ją, jego, babcię, wujka i dziecko. Skąd
widać, że grupy soc.rodzina i soc.dziecko mają _część_ wspólną, ale są częściowo
rozłączne. Hipotetyczne grupy "on" i "ona" są podzbiorem grupy soc.rodzina w
kwestiach dotyczących jej i jego związku (tak - pasuje tu tematyka "młodych
małżeństw").

> [...]
> podobne zainteresowania. Ich nie mają podstarzali tatusiowie w wieku
> dziadków, nastolatkowie, rozwódki, kawalerowie, czy panny czy babcie.

A może nie ma for/-ów dla takich jak Wy, bo każdy/każda para jest inna? Dalej nie
widzę sensu rozmawiania o mydle i powidle w grupie, którą łączy tylko to, że są po
ślubie (chyba żeby wymieniać na gorąco wrażenia z wesela). Czy możesz podać
jakikolwiek przykład tematu, który dotyczy tylko młodych małżeństw? O razu mówię, że
problemy "on zostawia brudne skarpetki pod łóżkiem" czy "jej matka się wtrąca" nie
dotyczą tylko młodych małżeństw (jak również "jak ugotować zupę" czy "jakie kupić
łóżko").

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

Różnica wieku
Rodzice, a dzieci
[OT] pomocy potrzebuję świątecznie
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, okazyjnie..
Prosze o pomoc