Re: Front Wyzwolenia Krasnali Ogrodowych

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 30 Nov 2022 23:14:09 -0800 (PST)
<b...@g...com>
<a...@g...com>
<8...@g...com>
<5...@g...com>
<8...@g...com>
Subject: Re: Front Wyzwolenia Krasnali Ogrodowych
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From : Piotr

* wierzę * że wRzucając tu
jak nasiona grochu o ścianę
to nic ( na niej ) nie wyrośnie
nie tak zBurzono mur berliński
ale klan polubił odkrywać mnie
w tym języku (o; druidów ;o)
więc gadam tu do obrazu
a nie z " gościem "
co się naz(y)wał Szklanym Nocnikiem . . .
wiem że nie tylko płeć można sobie sTworzyć
[ mi się zdarza jeszcze (o; teraz w zaKochanej ;o)
jak dawniej pozamieniać z chujem na głowy :
jedno pragnienie 21-09-2004 pl.hum.poezja ]
https://groups.google.com/g/pl.hum.poezja/c/M6ZGycwE
xqU/m/KsOEE5mIROkJ
ale nie wiedziałem że już jest na świecie
taki co zamiast łba ma nocnik
po brzegi pełny :

https://kunstler.com/clusterfuck-nation/the-four-fuc
keries/
https://en.reseauinternational.net/le-scandale-facts
-and-furious-ou-la-mafia-du-fact-checking/
https://www.presstv.ir/Detail/2022/11/18/692977/Bewa
re-Psiphon-CIA-tech-tool-assist-fuel-global-protests

teoretycznie jego zawartość można zmienić :

Empty Your Cup - From The Forbidden Kingdom
https://youtu.be/_s5V2Ex21qM

dla tutejszego nocnika tu przystępniej ?

Empty the Cup: Best Advice from Bruce Lee
https://youtu.be/WUxkUc-Q19A

ale
jednowymiarowym trudniej zobaczyć
się w lustrze lub fotografii ( na filmie )
niż w ( cudzych ) spojrzeniach sąsiadów ?

jak pedała jebanego w dupe

że dupa jest nie tylko do srania

na szczęście
profesjonalny Newfie
to uporządkował wam wyjaśnił :

> [...]
> Gdzie konkretnie Pan tego "dowiodl" ?
>
> I to ma usuwac ironie,
> ze jeden antysemita wyzywa drugiego antysemite
> od ... "parchow" ?
> Przezyjmy to jeszcze raz:
>
> [ A tak sie biedak Dociekliwy wdzieczyl i uwiarygadnial
> - ze przeciez on swoj chlop, bo tez antysemita:]
> Dociekliwy: "RU nie robi niczego,
> czego wcześniej nie robiły "ż" media [...]
> Nauczyli się ściemy od "ż"
> A ten atla - jak nie odwinie Dociekliwemu prosto w twarz:
> - "z pejsatej dupy"
> - w tym " waszym " ( czyli parchatym ) nocniku

" waszym " ( tu ) nie znaczy waszym
lecz parchatych [ czyli parchatym tzn
( określenia nieuczciwego interesu )
hochsztaplerski korupcyjny pokrętny
obłudny załgany ] update : " nasze
kamienice i ( dzięki TV itp ) ulice "

https://en.wikiquote.org/wiki/Henry_Kissinger

If it were not for the accident of my birth,
I would be anti-Semitic.
As quoted in Kissinger:
A Biography by Walter Isaacson
Any people [Jews]
who have been persecuted for two thousand years
must be doing something wrong.
As quoted in Kissinger:
A Biography by Walter Isaacson

itp chwile szczerości :

it may be dangerous to be America's enemy,
but to be America's friend is fatal.
November 1968,
following the election of Richard Nixon as US president
Quoted by William F. Buckley in United Nations Journal:
A delegate's odyssey. New York: Putnam, 1974. Pages 56-7.

to chyba pasuje do Newfie z soc.compost.polish ?
" nawet paranoik ma prawdziwych wrogów "

a to mógłby powtórzyć
( teraz ) do 1200 polskich RIP
na ochotnika itp herojam sława !
których polski rząd policzył oficjalnie
ale nie zdecydował co znimi zRobić ( teraz )
" żołnierze są tępymi , głupimi zwierzętami
używanymi w polityce zagranicznej "

choć wcześniej

quoted in Chomsky And Kissinger Agree:
Avoid Historic Tragedy In Ukraine,
by Kevin Zeese, MintPress News,
February 4, 2015

* przeTłumaczone * google'm :

" Zbyt często kwestia ukraińska
jest przedstawiana jako ostateczna rozgrywka:
czy Ukraina przyłączy się do Wschodu, czy do Zachodu.
Ale jeśli Ukraina ma przetrwać i prosperować,
nie może być posterunkiem jednej ze stron przeciwko drugiej
- powinna funkcjonować jako pomost między nimi.
Zachód musi zrozumieć,
że dla Rosji Ukraina nigdy nie może być tylko obcym krajem.
Historia Rosji rozpoczęła się na tak zwanej Rusi Kijowskiej.
Stamtąd rozprzestrzeniła się religia rosyjska.
Ukraina była częścią Rosji od wieków,
a ich historie splatały się już wcześniej.
,,Aby rozwiązać kryzys na Ukrainie, zacznij od końca"
, Washington Post , 5 marca 2014 r.
Krym to szczególny przypadek.
Ukraina przez długi czas była częścią Rosji.
jeśli Zachód jest uczciwy wobec siebie,
musi przyznać, że były po jego stronie błędy.
Aneksja Krymu nie była krokiem w kierunku globalnego podboju.
To nie Hitler wkroczył do Czechosłowacji...
Europa i Ameryka nie zrozumiały
( ich ) wpływu tych ( 5 bln $ ) wydarzeń,
począwszy od negocjacji
w sprawie stosunków gospodarczych
Ukrainy z Unią Europejską ,
a skończywszy na majdanie w Kijowie "
zacytowano w Chomsky And Kissinger Agree:
Unikaj historycznej tragedii na Ukrainie,
Kevin Zeese, MintPress News , 4 lutego 2015 r.

About Saving Face:
Some Advice to Volodymyr Zelensky
https://thesaker.is/about-saving-face-some-advice-to
-volodymyr-zelensky/

______________________________________

;o)

Starling Arrow - Into The River (Audio)
- ft. Rising Appalachia, Ayla Nereo, Tina Malia, Marya Stark
https://youtu.be/iyqA8ZQMWf0

Starling Arrow - Wild Sweet (Audio)
- feat. Ayla Nereo, Tina Malia, Marya Stark,
Rising Appalachia
https://youtu.be/Ek4qyTh7hwA

a u nas
w śniegu
słonecznie
znów na luzie
( przy digestif )
Brandy Melville
i dla duszy deser
dzieciaków u nas
na * wakacjach *
w stadku yaków
i dri :
" jeśli chcesz
mieć przyjaciela
oswój mnie
- a jak to się robi ?
( spytał Mały Książę )
- Trzeba być cierpliwym
( w pewnej odległości )
będę spoglądać na ciebie
a ty nic nie powiesz
( mowa jest źródłem nieporozumień )
lecz każdego dnia trochę bliżej . . .

dobrze widzi się tylko sercem
najważniejsze jest niewidoczne dla oczu

https://youtu.be/-_Y2jfK06pY
SOKO :: First Love Never Die (Official Video)

dla całego świata możesz być nikim
dla kogoś możesz być całym światem "

(o: koniec przerwy :o)