Re: Front Wyzwolenia Krasnali Ogrodowych

Data: 2022-12-01 21:56:19
Temat: Re: Front Wyzwolenia Krasnali Ogrodowych
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From: Podskubujący

> Ty: Polska szykuje się
> do zajęcia terytorium Ukrainy Zachodniej
> zwane ,,ziemiami historycznymi"
> Jako dowód podajesz:
> https://topwar.ru/204233-belgijskoe-izdanie-polsha-g
otovitsja-k-zahvatu-territorii-zapadnoj-ukrainy-nazv
annoj-istoricheskimi-zemljami.html
> Gdzie piszą:
> Belgijska publikacja:
> Polska przygotowuje się
> do zajęcia terytorium na zachodniej Ukrainie
> zwanego "historycznymi ziemiami"
>
> No więc sprawdzamy tą "belgijską publikację"
> https://moderndiplomacy.eu/2022/10/27/poland-wants-t
o-occupy-western-ukrainian-land/
> Link wygasł ale treść pozostała w internecie.

jak Erika -> Makrela ( od IV Reich do Federalizacji UE )
jak Bolek -> Szwendaczek ( pogromca Kacapii )
jak Oscar -> Kominiarz ( król Europy )

> Co tam "belgowie" pisali?

tego nie ma na Onet.pl
itp " polskich " źródeł

> "Belgowie" pisali to co można przeczytać u ruska

S'ils n'ont pas de pain , qu'ils mangent de la brioche !
https://pl.wikiquote.org/wiki/Maria_Leszczy%C5%84ska

Przyczyna i skutek
https://youtu.be/6Wbh4Iw_Rp0

> tj.:
> Plan PiS odrodzenia Rzeczypospolitej
> w granicach "ziem historycznych"
> wydaje się nabierać kształtów
> na długo przed rosyjską operacją wojskową na Ukrainie
>
> No dobrze, a skąd "belgowie" wzięli tego niusa?
> Ano od ruska spod pióra nadszyszkowników MSZ mateczki rasiji:
> https://pbs.twimg.com/media/FgTVat-WQAEYbiY?format=j
pg&name=medium

(o; eureka ! ;o)
Christo Grozev :
kura zniosła jajko
więc była pierwsza ?
a dinozaury ostatnie ?
a ryby ? głosu nie mają

> Żebyś mózgu se nie przegrzał napisałem Ci wprost,
> rusek podesłał info do belgii coby za chwilę móc powiedzieć:
> patrzcie, na zachodzie planują zajęcie ukrainy.

król jest nagi :
stwierdzenie oczywistości
której inni nie chcą lub boją się zauważyć
kiedy wygodniej im jest udawać
że wszystko jest w porządku
cytat z baśni ,,Nowe szaty króla" Andersena
w której ludzie bali się zwrócić uwagę na oczywisty fakt
że pełen pychy władca został oszukany i nie ma na sobie ubrania

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nowe_szaty_kr%C3%B3la

monarcha, mając być ubrany w niezwykłe szaty,
których rzekomego nałożenia dopilnowują sami ci oszuści,
pokazuje się swoim poddanym bez strojów.
Mieszkańcy stolicy jednak, również nie widząc niczego,
wolą się do tego nie przyznawać,
aż nagle o tym fakcie głośno mówi niewinne dziecko,
dwór jednak nie zwraca na to uwagi

> Myk ćwiczony przez "ż" media w PL
> w postaci echa zza granicy.
> Opis mechanizmu też Ci dałem:
> https://deon.pl/swiat/co-mowi-o-polsce-swiat-kulisy-
manipulacji,311763
> https://makowskimarcin.pl/slynne-echa-zza-granicy-to
-w-wiekszosci-teksty-polskich-dziennikarzy-dlaczego-
dajemy-sie-nabrac/

Bruce Lee - "It is like a finger pointing away to the moon" HD
https://youtu.be/MIA_-HgugAI

"It is like a finger pointing away to the moon:
Don't concentrate on the finger,
or you will miss all that heavenly glory "

> Przy odrobinie wysiłku
> powinieneś ogarnąć mechanizm . . .

In other words, don't stay 'stuck'
concentrate on just one thing,
law, thought, doctrine...
or whatever it is...
giving 'round and round'
in the same 'circle'
and eventually return
to the same point of start;
open your mind, investigates,
renew your thoughts and ideas,
discover new things,
don't be afraid of things,
don't limit yourself,
don't get stuck,
or else...
you will miss all that infinity of things,
allll that 'HEAVENLY GLORY . . .
-Remember always Walk On! :)

> Rusek nie robi niczego,
> czego nie robiły PL "ż" gazetki
> w celu podniesienia wiarygodności
> własnego przekazu.

rzeczywistość
to nie godność wiary

gdy się nie chce ( rzeczywistości )
to gorzej niż gdy się nie może
( jej ) widzieć , słyszeć
poCzuć
( pełny ) nocnik
nie chce i nie może
ale śmierdzi innym
raźniej mu w kupie
homogenizowany
z analami , itp
kompostem
miernot
ale

oliwa sprawiedliwa
(zawsze) na wierzch wypływa

;o)

,, gdy wieje wiatr , historii
ludziom jak pięknym ptakom rosną skrzydła
natomiast trzęsą się portki pętakom "
Konstanty Ildefons Gałczyński

https://youtu.be/hxCKMakV9vU
Bar?ş Diri - Derinden (Derinden - 2021) (Official Video)

Wywiad rosyjski:
Polska jest gotowa
do przeprowadzenia referendum
w sprawie aneksji całej Zachodniej Ukrainy
https://en.reseauinternational.net/renseignements-ru
sses-la-pologne-est-prete-a-organiser-des-referendum
s-pour-annexer-toute-lukraine-occidentale/

Zdaniem Naryszkina
Warszawa przyspiesza przygotowania
do aneksji zachodnich ziem ukraińskich:

Lwów,
Tarnopol,
Iwano-Frankiwsk,
Wołyń
i Równna.

Polskie władze są zdeterminowane,
by działać wytrwale, obawiając się,
że partnerzy z NATO będą próbowali
zimą negocjować z Rosją
wbrew interesom nie tylko Ukraińców,
ale i Polaków - dodał Naryszkin.

Według niego
Warszawa wcześniej ujawniała takie informacje
ukraińskim mediom, aby zobaczyć,
jak zareaguje miejscowa ludność.

! ! !

30 listopada prezydent RP Duda
wydał polecenie przygotowania
oficjalnego uzasadnienia roszczeń Polski
wobec całej Zachodniej Ukrainy.

W Warszawie panuje poczucie,
że Polsce należy się ,, odszkodowanie
za udzielenie pomocy wojskowej Ukrainie,
za pomoc uchodźcom ukraińskim
i wreszcie za atak rakietowy na terytorium Polski,
który Polska" przełknęła w milczeniu .

Wcześniej Siergiej Naryszkin powiedział,
że polskie władze zareagowały nerwowo
na publikację planów rozbioru Ukrainy.
Według szefa rosyjskiego wywiadu zagranicznego
Warszawa stara się ukryć swoją ekspansję
na zachodnią Ukrainę . (o; itp ;o) OK
tego nie powiedział * proboszcz * w TV , itp
więc : to bezczelna propaganda kacapskich heretyków
bo już nie mają rakiet i wogóle [ nic ( innego ) nie mają ]
żeby się oBronić przed Polską skrzydlatą husarią
https://en.wikipedia.org/wiki/Polish_hussars
w wykonaniu analów na ( pełnych ) nocnikach
(o; zimą w czerwone maki na Monte Cassino ? ;o)
https://mosmonitor.ru/articles/photo/na_gey-parad_v_
kieve_vyishli_bomzhi_i_alkogoliki/

( ale ) już nie wystarczy cenzura
( spojrzeń ) sąsiadów nie zmieni