Fructis - woda dyscyplinująca

1. Data: 2002-12-05 18:56:44

Temat: Fructis - woda dyscyplinująca
Od: "charlotte" <charlotte-sometimes@CIACH!gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Chciałabym się dowiedzieć, czy któraś z Was miała do czynienia z wodą
dyscyplinująca Fructis? Jak tak, to jakie wrażenia, itd. :) Czy ona może
sprawić, że moje długie włosy po kilku minutach na dworze nie będą
okropnie sterczeć na wszystkie strony i nie splączą się? W filmach nie
mają tych problemów:))) Nie chcę stosować lakieru do włosów, bo nie
znoszę:) Ale czy taka woda nie obciążałaby za bardzo włosów, nie będą po
niej sztywne, itd.?

--
pzdr.
Charlotte

1. Data: 2002-12-05 19:28:24

Temat: Re: Fructis - woda dyscyplinująca
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla mnei to jedno wielkie nieporozumienie
Ale moze dlkatego ze mam wlosy krecone, ale praktycznie zadnego skutku nia
nie nie wywarla.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-05 22:07:12

Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawić, że moje długie włosy po kilku minutach na dworze nie będą
> okropnie sterczeć na wszystkie strony i nie splączą się?

Mam tę wodę, ale wersję do włosów krótkich. Kupiłam ją w zasadzie z myślą o
moim mężczyźnie, no i trzeba przyznać,że włosy robią się po niej
"posłuszne". Naturalnie - sama też wypróbowałam; nie obciąża włosów tak jak
lakier. Ja jej jednak nie lubię z powodu zapachu, no, ale ja w ogóle nie
lubię owocowych, jogurtowych i innych "spożywczych" zapachów. Jak komuś to
nie przeszkadza - to może być z niej zadowolony.
Monika

1. Data: 2002-12-05 22:54:53

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

charlotte <charlotte-sometimes@CIACH!gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> mają tych problemów:))) Nie chcę stosować lakieru do włosów, bo nie
> znoszę:) Ale czy taka woda nie obciążałaby za bardzo włosów, nie będą po

hehe :))..ładnie pachnie..i tyle CI o niej mogę poweidziec, no i -że
atomizer służy mi teraz jako nawilżacz :). Wybierz lepiej dobry -DELIKATNy-
lakier... JA tez ich nie lubię, ale niektóre sa delikatna i ładnie pachną
(Carrol)

1. Data: 2002-12-06 08:21:56

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "charlotte" <charlotte-sometimes@CIACH!gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aso7hm$qmo$1@news.gazeta.pl...
> [...]
> mają tych problemów:))) Nie chcę stosować lakieru do włosów, bo nie
> znoszę:) Ale czy taka woda nie obciążałaby za bardzo włosów, nie będą po

A ja kiedy mialam dlugie wlosy bylam z niej bardzo zadowolona.
Wcale nie sklejala i nie usztywniala wlosow (mialam wersje dla dlugich
wlosow) i pierwszy raz w zyciu nie mialam klopotow z poplatanymi klakami.
Wlosy bardzo ladnie lsnily i byly miekkie.
Oceny tej wody znajdziesz na www.wizaz.pl w Kosmetyku Wszechczasow i z tego
co pamietam - byly bardzo dobre.

Kaska

Odchudzanie