Mleczko PhytoActiv Ziai - pytanie

1. Data: 2002-12-05 13:49:16

Temat: Mleczko PhytoActiv Ziai - pytanie
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi powiedziec, czy to jest dobre mleczko? Skonczylo misie
wlasnie moje, chcialam kupic jakies na naczynka i myslalam o tym. Moge
kupic, czy raczej mam dryfowac w strone AA lub innych? A jesli tak to
jakich?
Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki nawigacyjne ;))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-05 14:20:24

Temat: Re: Mleczko PhytoActiv Ziai - pytanie
Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam i jestem zadowolona nawet bardzo wiec mogę polecić

AGA

1. Data: 2002-12-06 18:02:37

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jako mleczko jest ok, ale jezeli chodzi o naczynka........nic nie daje.

1. Data: 2002-12-07 15:34:54

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w
wiadomości news:asqoik$o80$1@news.onet.pl...
> jako mleczko jest ok, ale jezeli chodzi o
naczynka........nic nie daje.

A czy zdarzyło Wam się, że coś dało, jakiś krem
lub coś innego pomogło zblaknąć naczynkom?

1. Data: 2002-12-08 16:22:26

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w
> wiadomości news:asqoik$o80$1@news.onet.pl...
> naczynka........nic nie daje.
> >

> A czy zdarzyło Wam się, że coś dało, jakiś krem
> lub coś innego pomogło zblaknąć naczynkom?

krem auriderm-pisalam o nim we wczesniejszym watku

1. Data: 2002-12-09 08:25:45

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy zdarzyło Wam się, że coś dało, jakiś krem
> lub coś innego pomogło zblaknąć naczynkom?

Zamknac naczynka pomogla mi tylko kosmetyczka:)
Ale rozjasnic je mozna koncentratem korygujaco-rozjasniajacym AA (seria do
cery nsaczynkowej)
naprawde fajna rzecz

Kaska

nowe lampy w solarium KRAKÓW