Avon - krem Milk Comfort

1. Data: 2002-12-05 14:22:11

Temat: Avon - krem Milk Comfort
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odżywczy krem na noc z witaminami. Jest w najnowszym katalogu. Może któraś z
Was już go ma i może coś na jego temat powiedzieć?
Szukam dobrego kremu na noc (23 lata, raczej tłusta cera).

Dzięki
Majka

1. Data: 2002-12-05 16:12:58

Temat: Re: Avon - krem Milk Comfort
Od: "Katarzyna Kacaper" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dostałam próbki tego kremu razem z zamówieniem z poprzedniego katalogu.
Używam na razie próbek jakieś 3 dni i jest niezły, ale rewelacji żadnych sie
nie spodziewajcie. Jak mówisz że masz tłustą cerę to ja bym na Twoim miejscu
poprosiła o próbkę, bo moim zdaniem może być za tłusty.

Pozdrawaim Kasia
k...@k...net.pl

1. Data: 2002-12-05 16:18:25

Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Was już go ma i może coś na jego temat powiedzieć?
> Szukam dobrego kremu na noc (23 lata, raczej tłusta cera).

W mojej opinii jest dobry. Jest delikatny, ładnie pachnie, rano widzisz
różnice na buzi - skóra wyglada ładnie i świeżo.
Jednak, jak to z kremami, najlepiej zacząć od próbki. Poproś o nią swoją
konsultantkę. Na własnej skórze przekonasz się, czy Ci odpowiada.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2002-12-05 16:57:12

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Was już go ma i może coś na jego temat powiedzieć?
> Szukam dobrego kremu na noc (23 lata, raczej tłusta cera).

Na razie uzywam probki i maja na tyle dobre dzialanie, ze czekam na krem,
gdyz go zamowilam. Polecam i pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

> Dzięki
> Majka

Mleczko PhytoActiv Ziai - pytanie
nowe lampy w solarium KRAKÓW