nowe lampy w solarium KRAKÓW

1. Data: 2002-12-05 13:11:56

Temat: nowe lampy w solarium KRAKÓW
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie w okolicach Sródmieścia w Krakowie
jest solarium w którym mają nowe lub w miarę nowe lampy?
Chodzi mi o to by nie iść tak bez sensu tylko żeby coś zadziałało:)
Czy solarium na tyłach nowego kleparza dużo się zużyło od wiosny
(na wiosnę było super)? Jak długo te lampy są dobre zakładając
ich używanie 7 dni w tygodniu po kilka godzin dziennie?
Asia

1. Data: 2002-12-05 13:43:39

Temat: Re: nowe lampy w solarium KRAKÓW
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie gdzie w okolicach Sródmieścia w Krakowie
> jest solarium w którym mają nowe lub w miarę nowe lampy?
Kropelka i ja chwalimy sobie solarium na Starowiślnej, koło salonu z
sukniami Dagny (idąc od Rynku po prawej, przed Dietla). Jest dość exclusive,
łóżka supernowoczesne, po 3 wejściach na 5 minut ja jestem śniada :)
(Kropelka nie wiem jaka jest aktualnie ;))
Nie wiem czy to kwestia nowych lamp, czy dobrych po prostu, czy czego tam
jeszcze... Czytałam ostatnio na jakimś rankingu typów łóżek że te, które tam
są są najwyższej klasy. A i o samym solarium też parę miesięcy temu gdzieś
artykuł widziałam. W każdym razie polecam :)
Magda

1. Data: 2002-12-05 13:44:28

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <
> Kropelka i ja chwalimy sobie solarium na Starowiślnej

Dzięki, po takiej reklamie na pewno skorzystam. Jak będziesz
miala ochotę cos jeszcze napisać to napisz czy jest tak duży tłok
(ile wcześniej sie trzeba umawiać?), w jakich cenach, czy chodzicie
na leżący czy na stojący i czy w srodku sprzedają te kremy przyspieszające:)
Pozdrawiam serdecznie
Asia

1. Data: 2002-12-05 13:50:14

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś"
> Asia przyjdź na spotkanie, to Magda Ci osobiście opowie:))))

Lubicie nerwowe dwulatki ktore nie potrafią usiedzieć w miejscu?;)
Asia

1. Data: 2002-12-05 13:52:57

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam serdecznie
> Asia

Asia przyjdź na spotkanie, to Magda Ci osobiście opowie:))))

Hanuś

1. Data: 2002-12-05 13:55:38

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka"
> Przyjdz, przyjdz:)
> Niech Hanus sie przyzwyczaja:)

Taa...wy wymalowane bedziecie sobie zajadac pysznosci
i prowadzic miłą pogawędkę, Hanus sie bedzie przyzwyczajac
a ja blada będę biegać między stolikami przepraszając ludzi;)
Asia

1. Data: 2002-12-05 13:58:20

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Hanuś"
>
> Lubicie nerwowe dwulatki ktore nie potrafią usiedzieć w miejscu?;)

Przyjdz, przyjdz:)
Niech Hanus sie przyzwyczaja:)

Kaska

1. Data: 2002-12-05 14:03:36

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lubicie nerwowe dwulatki ktore nie potrafią usiedzieć w miejscu?;)
Nie ma problemu - cioć pod dostatkiem, każdą się na 15 minut po kolei
wyłączy z naszych pasjonujących dyskusji, to akurat dziecko się zajmie na
parę godzin ;)
A co do solarium - są 4 łóżka, po południu niestety bywa obłożenie spore
(obłożenie to chyba najbardziej trafne słowo w przypadku łóżek ;)), ale już
Ci podaję tel. to sobie zarezerwujesz (5 min = 7 zł): 422-18-19. Ja tam
chadzam teraz przed południem (otwarte od 9.00) i zawsze jest pusto.
No a efekty chciałybyśmy zobaczyć na spotkaniu! ;)
Magda

1. Data: 2002-12-05 14:06:13

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka"
> Czy Ty myslisz, ze jestesmy banda wyfiokowanych pudernic?:)
Nie, to ja taka mizerna, słaba, nieśmiała i niemalowana :)

> Tylko Kropelka jest wyfiokowana, chodzi w rozowych falbankach i
wielgachnym
> koku :)))) (jejkuuu jak ja jej lubie dokuczac, tym razem pewnie kara mnie
> nie minie:) )
Och to może jednak przyjdę ;)

> Naprawde przyjdz, dwulatka spacyfikujemy:) Jakimis slodyczami oczywiscie,
> nie mam na mysli nic brutalnego:)
Aaa.. nie, zdecydowanie nie, jesteśmy strasznymi przeciwnikami
słodyczy dla dzieci i żadna ciotka mi tu sie sprzeciwiać nie będzie! ;)))
Serio:)
Asia

1. Data: 2002-12-05 14:08:08

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nie minie:) )
Naprawde przyjdz, dwulatka spacyfikujemy:) Jakimis slodyczami oczywiscie,

moda
moda
Pullana w Lublinie
zielony korektor