Fryzura a'la Magda M

1. Data: 2006-09-03 08:29:20

Temat: Fryzura a'la Magda M
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogladajac jakis czas temu polski serial pod tytulem "Magda M"
wypatrzylam ciekawa fryzure ktora nosila tytulowa bohaterka. Byly to
takie zrolowane straczki, ktore sie nie laczyly (takie podlozne loczki).
Czy wiecie jak taka fryzure mozna zrobic i jakiego kosmetyku uzyc aby te
loczki byly w takiej "zwartej" formie? Stwierdzilam bowiem ze w takiej
fryzurze bym dosc ciekawie wygladla ale no nie wiem jak ja zrobic...
Pomozcie :)

2. Data: 2006-09-03 11:15:15

Temat: Re: Fryzura a'la Magda M
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..::Mehi::.. napisał(a):
> Ogladajac jakis czas temu polski serial pod tytulem "Magda M"
> wypatrzylam ciekawa fryzure ktora nosila tytulowa bohaterka. Byly to
> takie zrolowane straczki, ktore sie nie laczyly (takie podlozne loczki).

Te loczki to anglezy. Opis jak je zrobić jest tu:
http://uroda.onet.pl/1333501,2049,1967,,,leksykon_st
ylizacji,wlosy.html

--
Pozdrówki,
Aneczka

3. Data: 2006-09-03 11:30:06

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):

> Te loczki to anglezy. Opis jak je zrobić jest tu:
> http://uroda.onet.pl/1333501,2049,1967,,,leksykon_st
ylizacji,wlosy.html

Dzieki :) A wyczytalam ze potrzeba do tego mleczko... Mozecie mi podac
przyklad takiego mleczka?

4. Data: 2006-09-03 16:08:19

Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ogladajac jakis czas temu polski serial pod tytulem "Magda M"
> wypatrzylam ciekawa fryzure ktora nosila tytulowa bohaterka.

To ja się podczepię pod ten mail... ta sama Magda M. miała kiedyś loczki,
które nie były okrągłe. Wyglądało to jakby było zakręcone na lokówkę o
przekroju trójkąta. Czy ktoś mógłby mi polecić fryzjera w Łodzi, który by
cos takiego zrobił. Z doświadczenia wiem, że lepiej abym sama nie
próbowała - eksperymenty w moim wykonaniu źle się kończą.

Pozdrawiam, Ela

5. Data: 2006-09-03 19:56:54

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiej "zwartej" formie? Stwierdzilam bowiem ze w takiej fryzurze bym dosc
> ciekawie wygladla ale no nie wiem jak ja zrobic... Pomozcie :)

a mnie te fryzury bardzo denerwują, bo oprócz Magdy M, ma je też ta
asystentka (nie wiem jak ją tam zwą, bo nie oglądam tego specjalnie). Tyle,
że asystentka ma trochę rozwiane. To są zwykłe loki zrobione lokówką na
nażelowanych włosach i nierozczesane.
Łokropieństwo. No, ale co kto lubi.
Pozdrawiam
Teli.

6. Data: 2006-09-11 17:32:55

Od: "hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"..::Mehi::.." <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> loczki byly w takiej "zwartej" formie? Stwierdzilam bowiem ze w takiej
> fryzurze bym dosc ciekawie wygladla ale no nie wiem jak ja zrobic...

moja fryzjerka ulubiona zrobiła mi ostatnio. Metoda prosta: nawijasz loczek
zaczynając nie od jego końca, ale od skóry. Raczej nie do wykonania (z
założeniem wyglądu ładnego, a nie tylko ciekawego ;-)) samemu. Co najmniej
koleżanka sprawna ruchowo potrzebna.

hania

odżywka na puszące się włosy...?
Jaki prezent dla faceta?