Furaginum a kolorystyka

1. Data: 2002-06-13 20:40:05

Temat: Furaginum a kolorystyka
Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam male pytanie
Czy po furaginum moze nastapic zmiana koloru moczu na
cimny/pomaranczowy (dawka 3x2 0.05g), czy tez moze byc skutek
obecnosci krwi w moczu - przed tymi tabletkami kolor byl normalny ;-)
(Kobieta 26 lat, 7 msc ciazy, lek podany w zwiazku z duza iloscia
bakterii w moczu)

Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2002-06-13 22:16:04

Temat: Re: Furaginum a kolorystyka
Od: "Zoozka" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy po furaginum moze nastapic zmiana koloru moczu na
> cimny/pomaranczowy (dawka 3x2 0.05g),
Testowałam ten lek i mogę Ci z własnego doświadczenia powiedzieć, że tak
właśnie się dzieje - kolor się zmienia.

No ale, żeby chuchać na zimne....być może krew też, a ty się uspokoisz tym
postem i olejesz sprawę...

Pozdrawiam
Zoozka

3. Data: 2002-06-14 05:51:59

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zoozka" <z...@w...pl> wrote in

> Testowałam ten lek i mogę Ci z własnego doświadczenia
> powiedzieć, że tak właśnie się dzieje - kolor się zmienia.
>
> No ale, żeby chuchać na zimne....być może krew też, a ty się
> uspokoisz tym postem i olejesz sprawę...

O olewaniu sprawy ni ma mowy
w koncu to moja zona :)
Badania moczu wykonywane byly ostatnio dosc czesto, ostatnie pare dni
temu, krwinki zawsze byly obecne ale w sladowych ilosciach... takich
ktore nijak koloru by nie zmienily.

Darek

4. Data: 2002-06-14 08:33:56

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Digit" <d...@p...no.spam.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obecnosci krwi w moczu - przed tymi tabletkami kolor byl normalny ;-)
> (Kobieta 26 lat, 7 msc ciazy, lek podany w zwiazku z duza iloscia

Na pewno nastepuje zmiana koloru, ale czy to zalecone przez lekarza? Bo ja
nie jestem przekonana, czy w ciazy mozna brac ten lek. Mnie kiedys lekarz
powiedzial, ze nie. Ja tez jestem w ciazy i biore Urosept.
Iza

5. Data: 2002-06-14 11:54:41

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <c...@o...net.pl> wrote in

> [...]
> lekarza? Bo ja nie jestem przekonana, czy w ciazy mozna brac ten
> lek. Mnie kiedys lekarz powiedzial, ze nie. Ja tez jestem w

Jestem zdecydowanym przeciwnikiem brania w ciazy czegokolwiek bez
kosultacji z lekarzem
Urosept niestety okazal sie za slaby.
Darek

OT - warto przeczytac