Furtka

1. Data: 2002-08-20 09:20:43

Temat: Furtka
Od: "Voyt" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie śmieszne pytanko :-)

W którą strone powinna otwierać się furtka ?

a) do wewnątrz
b) na zewnątrz

Z góry dzięki za odpowiedź.

Voyt

1. Data: 2002-08-20 10:01:49

Temat: Re: Furtka
Od: "Shm" <s...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Voyt wrote:
> Takie śmieszne pytanko :-)
>
> W którą strone powinna otwierać się furtka ?
>
> a) do wewnątrz

Chyba wlasnie do wewnatrz, przynajmniej u mnie 2 furtki tak sie
otwieraja. To samo dotyczy drzwi wejsciowych.

Pozdr
Shm

1. Data: 2002-08-20 10:35:47

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile mnie pamieć nie myli to na zewnątrz powinny się otwierać drzwi i
furtki pomieszczeń i obiektów w których przebywać może powyżej 50 (?) osób i
chyba dotyczy raczej nieruchomości publicznych.
K - 2

1. Data: 2002-08-21 10:24:52

Od: "NiColas" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys zastanawialem sie, czy jest jakas zasada mowiace po ktorej stronie
powinny znalezc sie zawiasy do furtki. .... ja zrobilem inaczej niz mieli
sasiadzi na mojej drodze. I wszystko dziala :-)))

1. Data: 2002-08-21 13:59:15

Od: "Antoni Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Voyt" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Takie śmieszne pytanko :-)
>
> W którą strone powinna otwierać się furtka ?
>
> a) do wewnątrz
> b) na zewnątrz

To chyba wyjaśnia sprawę:
"ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I BUDOWNICTWA
z dnia 14 grudnia 1994 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie.
(Dz. U. z dnia 8 lutego 1995 r.)

Dział II
ZABUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI BUDOWLANEJ

Rozdział 9
Ogrodzenia

§ 43. 1. Ogrodzenie nie może stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i
zwierząt. Umieszczanie na wysokości mniejszej niż 1,8 m drutu kolczastego,
tłuczonego szkła oraz innych ostro zakończonych elementów jest zabronione.

2. Bramy i furtki w ogrodzeniu nie mogą otwierać się na zewnątrz działki i
mieć progów utrudniających wjazd osób niepełnosprawnych na wózkach
inwalidzkich. "

Antoni Broniak

Jak zrobic cappucino?
Okna Urzedowski ?