[GDZIE] Rozety przypodlogowe

1. Data: 2005-01-20 09:17:42

Temat: [GDZIE] Rozety przypodlogowe
Od: "Tomasz Bogacz" <t...@c...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dluzszego czasu szukam rozet przypodlogowych do zamaskowania wyciec w
parkiecie na wychodzace z podlogi rury do grzejnikow (po 2 na kazy
grzejnik).
Widzialem, kiedys u kogos taka plastikowa rozete z regulowanym odstepem
miedzy wycieciami na rurki - owal z dwoma obracajacymi sie krazkami
wewnatrz.

Zjezdzielem wszystkie Castoramy i tego typu markety we Wroclawiu i nigdzie
nie moge czegos takiego znalezc. Sa pojedyncze krazki, a ja mam w klepce
wyciety otwor od razu na dwie rurki.
Czy ktos wie gdzie dostane cos takiego? A moze da sie gdzies w necie
zamowic?

TB

2. Data: 2005-01-20 14:10:06

Temat: Re: [GDZIE] Rozety przypodlogowe
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od dluzszego czasu szukam rozet przypodlogowych do zamaskowania wyciec w
> parkiecie na wychodzace z podlogi rury do grzejnikow (po 2 na kazy

moze zrob tak:
http://klub.chip.pl/jerzyjb/rury.jpg

JerzyR

3. Data: 2005-01-20 14:35:53

Od: "Tomasz Bogacz" <t...@c...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze zrob tak:
> http://klub.chip.pl/jerzyjb/rury.jpg
>
> JerzyR

Deweloper wykonal tak mieszkanie ze rury wychodza z podlogi nie ze sciany.
Poza tym mieszkanie jest juz wykonczone, parkiet polozony, trzeba czym tylko
wyciecie w parkiecie zamaskowac.

TB

4. Data: 2005-01-20 17:00:21

Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Bogacz" <t...@c...klub.chip.pl> wrote in message
> [...]
> wyciety otwor od razu na dwie rurki.
> Czy ktos wie gdzie dostane cos takiego? A moze da sie gdzies w necie

mam identyczna sytuacje i juz sie troche zalamywalam, ze nie umiem tego
cholerstwa do zamaskowania rurek znalezc nigdzie i zwalalam to na swoj brak
obycia z branza budowlana i wroclawskimi marketami. Podlaczam sie pod
prosbe. Tez mam przy kazdym grzejniku po 2 rurki do schowania.
Pozdraiwam
Ania

5. Data: 2005-01-20 23:24:35

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zjezdzielem wszystkie Castoramy i tego typu markety we Wroclawiu i nigdzie

Coś kiepsko szukasz, albo się skończyły.
Na dziale panele-listwy, w blistrach znalazłem
(tylko nie pomnę czy w Prakt czy w Castor) pierścienie drewniane,
przecięte na pół i połączone na powrót dwoma cienkimi kołkami drewnianymi.
Drewno surowe (możliwe bejcowanie - lakierowanie).
Kupiłem tylko dwa zestawy (na próbę) bo były w kolorze powiedzmy
szarego dębu i nie byłem pewien czy uda mi się wybarwić na "złoty" dąb.
Na razie sprawa czeka na swoją kolej w moich pracach wykończeniowych.

Pozdrawiam emarcin

6. Data: 2005-01-20 23:40:48

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Deweloper wykonal tak mieszkanie ze rury wychodza z podlogi nie ze sciany.

mi tez tak chcieli zrobic, ale nie pozwolilem:))

JR

7. Data: 2005-01-21 07:11:19

Od: "Tomasz Bogacz" <t...@c...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szarego dębu i nie byłem pewien czy uda mi się wybarwić na "złoty" dąb.
> Na razie sprawa czeka na swoją kolej w moich pracach wykończeniowych.

Widzialem drewniane, ale ja mam wycieta jedna podluzna dziure na
dwie rurki i dwa drewniane krazki raczej jej nie zaslonia. Poza tym
one chyba mialy za mala srednice otworow. U mnie rurki przy samym dole
maja srednice bodajze 28mm.

TB

8. Data: 2005-01-27 13:19:30

Od: Cyneq <c...@s...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

emarcin wrote:

> Cos kiepsko szukasz, albo się skończyły.
> Na dziale panele-listwy, w blistrach znalazłem
> (tylko nie pomnę czy w Prakt czy w Castor) pierscienie drewniane,
> przecięte na pół i połšczone na powrót dwoma cienkimi kołkami drewnianymi.

To nie zawsze się sprawdza.
Poza tym dycha za dwa takie kawałki drewna to lekka przesada chyba.
U mnie np. się to nie sprawdzi, gdzyż za blisko siebie są te rurki, i
trzeba by to to tak pociąć żeby wyszło coś jak zgwałcona ósemka.
Z tego powodu podobnie jak kolega szukam czegoś bardziej dostosowanego.

P.S. Może by tak nie crosspostować i ustawiać kodowanie, cooo?

--
Cyneq

"Szukac w parafialnej poradni rodzinnej materialów na temat seksu,
To tak, jakby w Monarze szukac informacji o trawie"

(c) ZEC & ZED

Brak ciepłej wody - jak długo?
Odkurzacz który wybrać
wykup mieszkania a czynsz