GRUPY W KLASIE - pomocY!!!

1. Data: 2001-03-17 11:21:33

Temat: GRUPY W KLASIE - pomocY!!!
Od: "Cobra" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a więc ja jestem posądzany o negowanie każdej opinii jaka ktoś wysunie, i ze
ja tworze z kolega grupe w klasie, ktora sie izoluje od innych.
po pierwsze nie jestem juz dzieckiem jak reszta wiec mnie ich dziecinne
zabawy nie kreca!

a jaka to grupa 2 osoby???

w piatek (23 marzec) bedzie ten problem bardziej poruszony, zastanawiam się
jak sie obronic

strasznie nudza mnie osoby ktore w kolko cos powtarzaja!
tak bardzo sie denerwuje, ze nawet sie troche wyladowuje

z kolei źródło tego konfliktu lezy w jednej osobie Ewie Steciuk, ta osoba co
lekcje przynosi szczura do szkoły, lub zdjęcia z sekcji biednych kotów,
ktore sama zabija (gdybyście je widzieli!) gada o swoim bracie, przeszkadza
innym w nauce (MI!!!!)
rozmawia, nie reaguje na polecenia nauczyciela, wymyśla ze ludzie to impulsy
el., scian nie ma tylko ze nie potrafimy sobie tego wyobrazic... ogólnie
duzo osob jej nie lubi bo jest zarozumiała, oczywiście ja też jestem winny
bo za bardzo wybucham(przyznaje sie!) co teraz , jaka mam przyjac taktyke
ustapic jej, przeprosic czy moze walczyc o swoja sluszna racje????

chodzimy do 1 klasy LO,,, mamy po 15,5 lat

dzieki za kazda rade!

Cobra

c...@g...pl

1. Data: 2001-03-17 11:22:37

Temat: Re: GRUPY W KLASIE - pomocY!!!
Od: "Cobra" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, ona poprostu denerwuje całą klasę, tylko nikt nie chce jej tego okazać,
bo jej rodzice pracują w szkole. poruszyłem ten temat, z koleżankami przy
obiedzie, i przyznały mi rację,

zwierzaczki obrabia sama, bo kiedyś zabiła przy nas jeża!!!

nauczyciele zwracają jej uwagę i wchodzą w głupie dyskusje np:
- wysuwa własne teorie o tym jak to Bolesław Chrobry pojawił się królem
polskim (kto sie uczył wie o co chodzi!)

to jest po prostu idiotka, i jak bede ja chcial przeprosic to pomysli ze sie
boje, i chciala by to zrobic publicznie. teraz to na przerwach wyskakuje do
mnie przy wszystkich ze jestem ... ... ..... .... itp.

a ja na to ... .... ... ... ..... .. ... . .. . ... ... ... ... ....... ..
.itp: (zreguly ja przegaduje :))

ostatnio zazucilem jej ze jak Ksiadz prosi zeby sie zglaszac to ona sie nie
zglasza, bo mowi ze tak nikt cie nie wyslucha, ksiadz powiedzial ze od tej
pory mowia tylko ci ktorzy podniesli reke, ona tak i co ... i qpa dalej
klepie jak ........

teraz macie wiecej argumentów proszę piszcie!

Cobra

1. Data: 2001-03-17 12:50:22

Od: "Kwirion" <kwirion/NO-SPAM/@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Trudno wyrokować znając jedynie relację jednaj strony, ale podrzuciłem Ci
kilka pomysłów, które wykluły się w moim małym rozumku. ;-)

"Cobra" <c...@g...pl> wrote
> a więc ja jestem posądzany o negowanie każdej opinii jaka ktoś wysunie,

Ograniczanie się jedynie do negacji, to fucktycznie raczej mało
konstruktywne...

> ja tworze z kolega grupe w klasie, ktora sie izoluje od innych.

A kto powiedział, że masz się sciśle integorować?

Można jedynie zachecać (inspirować) Cię byś przesztrzegał _podstawowych_
zasad interakcji miedzyludzkich niezbędnych do funkcjonowania
społeczeństwa (którego przecież jesteś członkiem). Jeśli tu podpadniesz,
to działania retorsyjne w stosunku do Ciebie będą miały mocne podstawy.

> po pierwsze nie jestem juz dzieckiem jak reszta wiec mnie ich dziecinne
> zabawy nie kreca!

;-)

> a jaka to grupa 2 osoby???

Grupa dwuosobowa? ;-P

> w piatek (23 marzec) bedzie ten problem bardziej poruszony, zastanawiam
> się jak sie obronic

Użyj "buzzwords", modnych ostatnio wyświechtanych frazesów. Powiedz, że
mamy demokrację, prawo jednostki do samostanowienia, wolność słowa, myśli
etc. Skonstatuj, że zmuszanie Cię przez stado do postepowania jak
bezwolna owieczka, to nawyk kolektywizacji - zaszłości minionej (?)
(wrednej) epoki. ;-)

(Zajrzyj też: http://free.ngo.pl/humanizm/malolat.htm)

> strasznie nudza mnie osoby ktore w kolko cos powtarzaja!
> tak bardzo sie denerwuje, ze nawet sie troche wyladowuje

Hmn...

> z kolei źródło tego konfliktu lezy w jednej osobie Ewie Steciuk, ta
>osoba co
> lekcje przynosi szczura do szkoły, lub zdjęcia z sekcji biednych kotów,

Poszczuj na Nią ekologów i innych Zielonych!

> ktore sama zabija (gdybyście je widzieli!) gada o swoim bracie,
> przeszkadza innym w nauce (MI!!!!)

Staraj się mówić co myślisz, co Cię trapi, ale tak jakbyś przemawiał w
imieniu słuchającego Cię otoczenia. Postaraj się wzbudzić u nich empatię
dla swojego postępowania, przekonaj, że robisz to dla dobra ogółu. ;->

pozdrawiam
Piotr (makiaweliczny ;)

PS Nie zapomnij tylko, że Twoja koleżanka też jest człowiekiem! Spróbuj
wcześniej odpowiedzieć sobie na pytanie DLACZEGO Ona robi, to co robi...

1. Data: 2001-03-17 14:48:11

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Heh. Mam 18 lat. Miałem ten sam problem w budzie. Ja i dwoch kumpli
izolowalismy sie i wywolywalo to oburzenie. Ale my to olewalismy. Nikt Cie
nie moze zmusic abys sie "integrowal" z banda przyglupow, jesli tego nie
chcesz.

> a jaka to grupa 2 osoby???

Moja klasa do dzis jest podzielona na siedem grupek ktore kontakyuja sie
niechetnie. To naprawde problem. Dwie osoby wystarcza aby burzyc jednosc
klasy. Nie starajcie sie sabotowac takich eksperymantow jak wspolne ucieczki
z klasy. Jesli jest podejmowana jakas inicjatywa: podejmuj sie jesli
bedziesz mial na to ochote

> w piatek (23 marzec) bedzie ten problem bardziej poruszony, zastanawiam
się
> jak sie obronic

Po protu masz prawo do wlasnych pogladow, a nikt nie ma prawa zmuszac Cie do
niczego. Zignoruj ich. Co ci zrobia? Nagane za neiprzyjaznienie sie z innymi
osobami. buhahahahha

> strasznie nudza mnie osoby ktore w kolko cos powtarzaja!
> tak bardzo sie denerwuje, ze nawet sie troche wyladowuje

Infantylizm, prawda? Po prostu olej. Z czasem dorosna. To dopiero
intelektualne dzieciaki, choc wydaje im sie inaczej.

> [...]
> ustapic jej, przeprosic czy moze walczyc o swoja sluszna racje????
>
> chodzimy do 1 klasy LO,,, mamy po 15,5 lat

Powiedzmy sobie szczerze: takie osoby to tkanka nowotworowa klasy. Starzy
ktorzy ich chronia i specjalne traktownie. Ale w naszym systemie nie ma jak
zwalczyc tego procederu. Mamy nauczycielke ktora jest krewna dyrektorki. Nie
zna przedmiotu i nie ma odpowiednich kwalifikacji. Ponadto segreguje klase i
wystawia oceny wg. nazwiska. Skarga do dyrekcji. przychodzi dyrektorka i
potakuje ze mamy racje, a potem na osobnosci do nauczycielki: masz moje
pelne poparcie, nie pozwol aby gowniarstwo ci podskakiwalo. Sytuacje
komplikuje fakt ze ta nauczycielka jest krewna wojewody. I teraz za tamto
dostajemy w dupe. Malo idealistyczne: olej ja, ignoruj i pokazuj jej swoja
pogarde. to bardziej boli niz na nia wrzeszczysz. Jak bedzie cos chciala
zabic to jej zabron. Ew. zglos problem do psychologa szkolenego (anonimowo,
zabezpiecz tyly) i poinformuj ze owa Ewa ma niepokojace zaburzenia
osobowosci i zaczatki zachowan niebezpiecznie kojarzacych sie z psychopatia.
Skop ja w sam srodek dupy zanim sie zorientuje (to metafora). Ale ale!
Zadbaj o anonimowosc. Zastanow sie czy owemu pedagogowi wolno ufac! Postaraj
sie zdobyc poparcie klasy ;) I uwazaj. Bo moga nauczycuiele zwalac na Ciebie
wine za tworzenie niepokojow w klasie. Nauczyciele to czesto ignoranci,
dopasowywuja problem tak, aby mniej miec z nim problemow. No i to
spokrewnienie. Ma silne plecy, badz ostrozny!

Vesemir
v...@p...promail.pl

1. Data: 2001-03-18 15:56:26

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwirion" <kwirion/NO-SPAM/@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> PS Nie zapomnij tylko, że Twoja koleżanka też jest człowiekiem!

Ludzie dziela się na dobrych i złych. Ta panienka zdecydowanie podpada pod
drugą kategorię. Starsi Dyskutanci pamiętają może seryjnego zabójcę
nazwiskiem Karol Kot, który zaczynał swoją zbrodniczą karierę identycznie
jak opisywana przez Ciebie młoda dama - od dręczenia i zabijania zwierząt.
Niedawno wyszła książka "Seryjni mordercy" J. Stukan a zawarta w niej
statystyka głosi, że zadawaniem cierpienia zwierzętom chlubi się większość
tych zasługujących na bezwzględne wytępienie "ludzi".

Spróbuj wcześniej odpowiedzieć sobie na pytanie DLACZEGO Ona robi, to co
robi...

A skąd ten młody człowiek ma to wiedzieć?? Dlaczego z niektórych ludzi
wyrastają psychopatyczni sadyści, nie wiedzą nawet największe autorytety
psychologiczne.
Dorrit

1. Data: 2001-03-18 17:39:31

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorrit <z...@c...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:992qqq$f4i$...@n...tpi.pl...TRABUL wrote:

Ogladasz wielkiego brata?

TRABUL

1. Data: 2001-03-19 08:53:54

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorrit" <z...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> A skąd ten młody człowiek ma to wiedzieć?? Dlaczego z niektórych ludzi
> wyrastają psychopatyczni sadyści, nie wiedzą nawet największe autorytety
> psychologiczne.

No wlasnie Dorrit, jak wygladaja statystyki zachowan "nieludzkich"
wsrod mlodziezy( w szerokim ujeciu do lat 30-tu) ?

Przeciez to chyba nie tylko komercjalizm sprawia,
ze strach wlaczac od jakiegos czasu TV na wiadomosci ?

Dla mnie to nieprawdopodobne, do jakich "osiagniec" doszlismy
jako spoleczenstwo w "uczlowieczaniu" naszych nastepcow .
Czy ktos to w ogole bada ?

Pozdrowienia, Eva

1. Data: 2001-03-19 09:28:12

Od: "Charlie" <c...@s...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
grupa składa się z conajmniej 3 osób i muszą być spełnione pewne warunki,
aby grupę nazwać tym terminem.

Sytuacja wygląda nstepująco: 1 klasa liceum, nowi ludzie, brak
bezpieczeństawa i pewności na nowym terenie w nowych okolicznościach. Każdy
próbuje się zadaptować i przystosować na swój własny sposób.
'Słaba; jednostka pójdzie śladami wybijającej się, pewnej siebie osoby -
lidera, która "wie", jak należy postępować w nowych warunkach. Lider szybko
zostanie zauważony przez ludzi mniej zdecdowanych.
Myślę, że każdy z was potrzebuje zrozumienia ze swojej strony, jednak zbyt
duża ilośc indywidualizmu niszczy jedność klasy.

Toja koleżanka poszukuje sensu życia, a to jest bardzo trudne w tym wieku.
Próbuje znaleźć absolut, aby pewnie poruszać się w ziemskim świecie. Jest
mocno zagubiona, szuka pewności, wręcz woła o pomoc, jednak nie znajduje jej
(w momencie kiedy jest niezrozumiana przez innych).
Dowiedz się coś na temat jej stosunków z rodzicami. Sytuacja w domu może
wiele powiedzieć co się dzieje z jej osobą.

Jeśli chodzi Twoje o zdenerwowanie w stosunku pani ze szczurem: poczytaj
inteligencję emocjonlaną - Goleman. Będziesz troszczkę wzbogacony o
intersujące rozważania na temat emocji.

Pozdrawiam Karol

Użytkownik Cobra <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98vh80$ea5$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-03-19 10:13:41

Od: p...@a...pl (poslo) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Cobra,

Saturday, March 17, 2001, 12:21:33 PM, pisałeś(aś):

> [...]

C> strasznie nudza mnie osoby ktore w kolko cos powtarzaja!
C> tak bardzo sie denerwuje, ze nawet sie troche wyladowuje

to nie przebywaj z takimi...

> [...]
C> ustapic jej, przeprosic czy moze walczyc o swoja sluszna racje????

C> chodzimy do 1 klasy LO,,, mamy po 15,5 lat

A co cie ona tak obchodzi? Czujesz wewnetrzna potrzebe udowadniania
ludziom ze sie myla, i ze sa idiotami? Moze i jest rabnieta, ale co to
wlasciwie cie obchodzi? Olewaj ja to sama sie odczepi - klocac sie
znia troche ja prowokujesz.. Nikt wtedy nie
bedzie mogl ci czegokolwiek zarzucic.
I 'nie kloc sie z glupim - inni
ludzie moga nie widziec roznicy ' :)

C> dzieki za kazda rade!

poslo mailto:p...@a...pl
"And sometimes is seen a strange spot in the sky
A human being that was given to fly.."

1. Data: 2001-03-19 15:02:52

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TRABUL" <9...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Dorrit <z...@c...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:992qqq$f4i$...@n...tpi.pl...TRABUL wrote:
>
> Ogladasz wielkiego brata?

Nie! Jest prymitywny i nudny. Zerkam tylko od czasu do czasu, jak
interesujący mnie film puszcza reklamy.
Dorrit

> TRABUL

Wazne pytanie !
Prosze o pomoc ANKIETA napisz nie zajmi ci to duzo czasu
znasz sposób na nudę
subkultury płakać czy się śmiać?
Re: jeszcze o zadowoleniu z zycia