GWniana kultura

1. Data: 2007-01-16 13:57:54

Temat: GWniana kultura
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na psp:

Niektóre dane prawdziwe - data urodzenia itp. Inne obrażają moją matkę i
ojca - nie są prawdziwe, podobnie jak większość z reszty, ale nie będę
uściślał.
Jakiś żyd robi takie życiorysy?

From: "Leszek Giertychowski" <p...@W...gazeta.pl>
Subject: Życiorys Panslavisty
Date: 16 stycznia 2007 12:44

Zdjęcie: http://pu.i.wp.pl/?k=MTAyODAzMTMsMzIyMzQz&f=Salut.JP

matka - Janina z domu Kilgenstein [Konieczna] - Żydówka
ojciec - Włodzimierz Nakzin [pół Gruzin, pół Rosjanin]

ur. 25.02.1947. - Gorlice. Zamieszkały - ul. Okrza 4, Nieporęt
późniejsze miejsce zamieszkania - osiedle WSK w Mielcu

edukacja:

od 1959 członek ZMP
szkoła podoficerska w Wesołej i w Skierniewicach

kariera:

1966 - wstępuje do ORMO
1968 - bierze aktywny udział w pacyfikacji rozruchów na uczelniach
wyższych
1975 - podejmuje pracę w Zakładzie Naprawczo-Produkcyjnym
Mechanizacji
Rolnictwa w Lublinie
1981 - zostaje awansowany na kierownika produkcji
1983 - wstępuje do SB na ochotnika
1990 do dziś - pobiera emeryturę przysługujacą byłym oficerom SB
1996-1998 - etat stróża nocnego w "Kształmet SC. Art. sanitarno -
metalowe" w Nieporęcie

2. Data: 2007-01-16 14:11:20

Temat: Re: GWniana kultura
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> From: "Leszek Giertychowski" <p...@W...gazeta.pl>
> Subject: Życiorys Panslavisty
> Date: 16 stycznia 2007 12:44
> ur. 25.02.1947. - Gorlice. Zamieszkały - ul. Okrza 4, Nieporęt
> późniejsze miejsce zamieszkania - osiedle WSK w Mielcu
> od 1959 członek ZMP

To do ZMP już w wieku 12 lat przyjmowali? Myslałam, że raczej do
ZUCH-ów...
Slavi, w dodatku ta gnida zdjęcie z Twojego blogu wzięła...

3. Data: 2007-01-16 14:29:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]

ZUCH-ów...
Slavi, w dodatku ta gnida zdjęcie z Twojego blogu wzięła...

Nie pierwszy raz... Nie będe kopał się z głupkami.

4. Data: 2007-01-16 14:38:03

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> od 1959 członek ZMP

To do ZMP już w wieku 12 lat przyjmowali? Myslałam, że raczej do

=====

Zuchy, to do lat 11... ZMP generalnie miało dostarczyć zunifikowanej kultury
komunistycznego wychowania, zabvezpieczając młodziez przez zgubnymi wpływami
imperializmu np. harcerskiego. Toteż w najgorszych latach od 1950 do 1956
ZHP nie działało, a druzyny prowadzone były przez ZMP jako "Organizacja
Harcerska ZMP" (białe koszule, granatowe spodnie, czerwone krawaty - typowo
po harcersku :) ).

Po 56 był już pewien wybór w należeniu do organizacji młodzieżowych, ale
chyba wszyscy wiemy, jak wyglądało to w praktyce... jeszcze w 1988
"ochotniczo" wstąpiłem do TPPR - polecenie od baby w szkole - każdy przynosi
2 zł na składkę!

DJD

5. Data: 2007-01-16 14:43:30

Od: "Jan" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na psp:
>
> Niektóre dane prawdziwe - data urodzenia itp. Inne obrażają moją matkę
> ojca - nie są prawdziwe, podobnie jak większość z reszty, ale nie będę
> uściślał.

Straszniejsze od prawdy - Fantazja tobą targa,
Lejąc łzy na nacje -świadków prawdy skarga;
Skarżących czasami populi. fantastycznie łajało,
Piszących prawdę - opisem się onych mordowało..
Skarży się psciepowicz, z jego danych ktoś korzysta,
A sam w blogu pokazał - co jest własność osobista
Mądrość zdobyć, nie dość w bitach pojemność,
Nie wystarczy bajer - Mądrość to nie umiejętność.....

Jan2

6. Data: 2007-01-16 15:51:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan" <b...@t...pl> wrote in message

> [...]
> Mądrość zdobyć, nie dość w bitach pojemność,
> Nie wystarczy bajer - Mądrość to nie umiejętność.....

W blogu zamieściłem co mi dano, nic kradzionego u mnie nie zastano.

7. Data: 2007-01-16 15:53:10

Od: "beton" <r...@r...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyto bie panslawista sie grupy nie pomylily? Trzymajmy sie tematow
zwiazanych z zalozeniem grupy.

p.s. Jaki ZYD taki zyciorys. to tak na marginesie

8. Data: 2007-01-16 15:54:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message

Poza datą urodzenia i nazwami miejscowości nic nie jest prawdą. Łącznie z
pracą w Nieporęcie.

9. Data: 2007-01-16 16:32:15

Od: "Jan" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[-------------------]
> W blogu zamieściłem co mi dano, nic kradzionego u mnie nie zastano.

To jak mam twoje tłumaczenie zrozumieć,
Nie wiesz gdzie, i kiedy się urodziłeś,
Kto rodzicami? Napisać nie umiesz,
A może dla bajeru hrabiowskiego utajniłeś.

10. Data: 2007-01-16 16:54:12

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan napisał(a):
> To jak mam twoje tłumaczenie zrozumieć,
> Nie wiesz gdzie, i kiedy się urodziłeś,
> Kto rodzicami? Napisać nie umiesz,
> A może dla bajeru hrabiowskiego utajniłeś.

No co Ty, Janie, któż zamieszcza w internecie wszystkie dane o
sobie...

Przepis na zapiekanke z sera ziemniaków pomi
cytryna konserwowa - w soli??
co do blinów ?
Krajalnica - co kupić ?
Przepis na oliwę czosnkową?