Re: Gajowy znów nadaje.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Gajowy znów nadaje.
Date: Sun, 20 Mar 2011 14:41:06 -0700 (PDT)
<5...@a...googlegroups.com>
<im5onn$9ek$2@news.onet.pl>
<e...@p...googlegroups.com>
<im5pt2$f78$1@news.onet.pl>

On 20 Mar, 22:00, medea <x...@p...fm> wrote:

> No jassne! Co mi do Twoich wybor w yciowych!

> Ja te mam swoje kryteria, ale inne.

> By o, ale tylko jako por wnanie. Dla mnie nie s to kryteria
> por wnywalne. Uroda, dba o o czysto , charakter, inteligencja s o
> wiele wy ej od samej ortografii.

No widzisz, a ja traktuję poprawną ortografię w komunikowaniu się
(oczywiście incydentalne wpadki tu pomijam) bardzo poważnie - jako
miernik wykształcenia i możliwości intelektualnych oraz szacunku dla
mnie ze strony danej osoby.
Nawet stwierdzona "odgórnie" dysleksja nic tu nie pomoże - wobec
nagminności zjawiska posługiwanie się świadectwem o jakimkolwiek
"dys..." jest dla mnie kolejnym powodem do wzmożenia mojej czujności ;
podejrzewałabym takiego o krętactwo, czyli bardzo nieładną cechę
charakteru, mogącą paskudnie zaważyć (nie: "zaważyć paskudnie" - to do
Paulinki) na całym ewentualnym wspólnym życiu. Lepiej zatem zawczasu z
takiego obiektu zrezygnować...

> A u mnie by o wczoraj kino. A raczej odwrotnie. :)

Kina jak na razie mam dosyć - nie mogę tam na razie chodzić, bo nie
mogę się powstrzymać od zjedzenia wielkiego kubka popcornu. W ciągu
ostatniego miesiąca następowało to dwa razy w tygodniu... a tu znowu
po zimie cokolwiek do "zrzucenia" i bez tego by się znalazło :-(((